This is the best gay website for Myanmar gay peoples.

Saturday, September 1, 2012

On 10:23 PM by Unknown in




English        -      Gay
Myanmar     -      လိင္တူခ်င္းဆက္ဆံေသာ။ ပူပန္မွုကင္းေသာ ။ေပါ့ဆေသာ။ နေမာ္နမဲ့နိုင္ေသာ   ေပ်ာ္ရြွင္ေသာ။ျမူးျကြေသာ။
                               n လိင္တူခ်င္းဆက္ဆံသူ။


ကြ်န္ေတာ္သည္ အမွန္စင္စစ္အားျဖင့္ ေဂး တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါ၏။ မိမိကိုယ္ကိုမညာတမ္းဝန္ခံရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ေဂးျဖစ္ရသည့္ အတြက္ အနည္းငယ္သိမ္ငယ္ သလိုခံစားမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေတြ႕ၾကံဳလာရသည့္ အေတြ႕အၾကံဳကေပးသည့္ ခံစားမႈတစ္ခ်ိဳ႕က ကြ်န္ေတာ့္ကို သည္လိုသိမ္ငယ္ေစဖို႕ အမ်ားဆံုးတြန္းအားေပးခဲ့သည္ဆိုလွ်င္ မမွားပါ။

       ေဂးျဖစ္ျခင္းက သာမန္ေယာက်ာ္းတစ္ဦးထက္ နိမ့္က်သည္လား။ သို႕မဟုတ္ ကြ်န္ေတာ္တို႕သည့္ အျပစ္တစ္ခုကို က်ဴးလြန္မိသည့္ အျပစ္ရွိသူေတြလား ဟုကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားမိသည္။ တကယ္ဆိုလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္လက္ခံထားသည့္ ကြ်န္ေတာ္၏ေဂးဘဝၾကီးကို တစ္ခ်ိန္က မုန္းတီးဆက္ဆုပ္ရြံရွာခဲ့ဖူးပါသည္။
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ဘ၀အစက……….

ကြ်န္ေတာ့္ကို ကရင္ျပည္နယ္ ဘားအံျမိဳ႕ စစ္ေဆးရံုၾကီးမွာေမြးဖြားခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္အေဖသည္ တပ္မေတာ္မွစစ္သားတစ္ဦးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္အား စစ္ေဆးရံုၾကီးတြင္ ေမြးျခင္းျဖစ္သည္။ ေမြးကင္းစကေလးငယ္ေလးျဖစ္သည့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ လူ႕ေလာကၾကီးကို စတင္ေရာက္လာသည့္ အခ်ိန္မွာပဲ ကံဆိုးမႈတစ္ခုက ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ယွဥ္ပါလာခဲ့သည္။ သူနာျပဳဆရာမမ်ား၏ နေမာ္နမဲ့ ႏုိင္မႈ ဂရုမစိုက္မႈေၾကာင့္ ေမြးဖြားသည့္ကာလအခ်ိန္တြင္ ကြ်န္ေတာ္၏ ေဝွးေစ့ တစ္လံုးမွာ သူငယ္အိမ္မွ အထက္သို႕တက္သြားပါသည္။ အသားအရည္ႏုလြန္းသည္ ေမြးကင္းစကေလးျဖစ္သည့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေမြးဖြားသည့္အခ်ိန္တြင္ ထိုကဲ့သို႕ေသာ ၾကီးမားသည့္ လြဲေခ်ာ္မႈၾကီးႏွင့္ စတင္ရင္ဆိုင္ခဲ့ ၾကသည္။



   အသက္၂ ႏွစ္ ၃ ႏွစ္အရြယ္ေရာက္ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္အား ခ်စ္ၾကေသာ ကြ်န္ေတာ္၏ ဦးၾကီးမ်ား အကိုဝမ္းကြဲမ်ား အေဒၚအမမ်ား ေဆြမ်ိဳးအသိုင္းအဝိုင္းမွ ကြ်န္ေတာ့္အား နတ္ကြတ္ (နတ္ကြတ္ ဆိုသည္မွာ ေဝွးေစ့တစ္လံုးတည္းပါသူ ကိုဆိုလိုသည္) ဟုေလွာင္ေျပာင္သေရာ္ေလ့ရွိပါသည္။ ထိုေလွာင္ေျပာင္သေရာ္မႈက ျပန္႕ႏွံ႕သြားျပီး ကြ်န္ေတာ့္အား နတ္ကြတ္ျဖစ္မွန္း လူသိမ်ားခဲ့သည္။ အဲ့သည့္ေခၚဆိုမႈ၏ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ိဳးဆက္မ်ားသည္ ကြ်န္ေတာ့္အား ဆိုးဝါးမႈမ်ားစြာေပးခဲ့သည္။

မူလတန္းစတင္တက္ေရာက္ ခ်ိန္တြင္ကြ်န္ေတာ့္မိဘမ်ားသည္ ရွမ္းျပည္နယ္အေရွ႕ပိုင္း ျမိဳ႕ငယ္ေလးတစ္ခုသုိ႕ စတင္ေျပာင္းေရႊ႕ေနထုိင္ခဲ့ပါသည္။ ေက်ာင္းတြင္ ရွမ္းလူမ်ိဳးမ်ားေသာေၾကာင့္ ဗမာျဖစ္သည့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အေဖာ္မဲ့ခဲ့ျပီး ေပါင္းမည့္သင္းမည့္သူငယ္ခ်င္းမ်ား မ်ားမ်ားစားစား မရွိခဲ့ပါ။ ထို႕အျပင္ ကံဆိုးသည္က ကြ်န္ေတာ့္အား ပတ္ဝန္းက်င္မွ နတ္ကြတ္မွန္းသိေနက်သည့္ အတြက္ ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္လာၾကသည္။ ၄င္းတို႕သည္ ႏွလံုးသားႏုနယ္လြန္းသည့္ ကေလးတစ္ေယာက္၏ ခံစားခ်က္ကို စာနာရေကာင္းမွန္းမသိပဲ ၄င္းတို႕တခဏတာ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ရေစရန္သာ သိျပီး ထုိကဲ့သို႕ မျပဳလုပ္သင့္သည္ သေရာ္မႈမ်ိဳးကို ကြ်န္ေတာ့္အေပၚတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကသည္။ ေနာက္ပုိင္းတြင္ နတ္ကြတ္မွ တစ္ဆင့္ကြ်န္ေတာ့္အာ ေဝွးေစ့မပါသည့္ ေကာင္ေယာက်ာ္းမဟုတ္ဘူး အေျခာက္ ဟုစတင္ သံုးႏႈန္း ခဲ့ၾကသည္။ ထိုစဥ္မွစ၍ ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းထဲတြင္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အေျခာက္တစ္ေယာက္ ဟုစတင္ ေတြးျမင္မိလာသည္။


  မိဘမ်ားထဲမွ ကြ်န္ေတာ္သည္သားဦးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သားၾကီးၾသရသဆုိေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ကဲ့သို႕ေသာ ၾကမ္းတမ္းသည့္ ရဲ႕ရင့္သည္ အမူအရာမ်ား မရွိခဲ့ပါ။ ထုိ႕အျပင္ တစ္ကိုယ္တည္းသိမ္ငယ္ခဲ့သည့္ ခံစားမႈမ်ားႏွင့္ေရာျပီး ေၾကာက္တတ္သည့္စိတ္မ်ားက ပိုမိုလာခဲ့သည္။ တစ္ခုခုဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ငိုဖို႕သာသိေနသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ စိတ္ဓာတ္ေပ်ာ့သည့္ကြ်န္ေတာ္သည္ ေက်ာင္းတြင္ျဖစ္ေစ ရြယ္တူမ်ားႏွင့္အတူ ကစားခ်ိန္တြင္ျဖစ္ေစ အႏုိင္က်င့္ခံခဲ့ရသည္ကမ်ားသည္။ စိတ္ဓာတ္ႏူးညံ႕လြန္းသည့္  ကြ်န္ေတာ္သည္ ရန္ျဖစ္သည့္အခါတိုင္း သူတစ္ပါးကို ထိခိုက္ေစရန္ ျပန္လည္တိုက္ခိုက္ျခင္းမ်ိဳးလုပ္ဖို႕ မဝံ႕ရဲေတာ့ပဲ မိမိကသာ ခံခဲ့ရသည္ခ်ည္းသာမ်ားခဲ့သည္။ ဤသို႕ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္၏ ကေလးဘဝသည္ မႏွစ္ျမိဳ႕စရာေကာင္းသည့္ ခါးသီးအေတြ႕အၾကံဳမ်ားကို မခ်ိမဆန္႕ခံစား ခဲ့ရသည္။


  တစ္ခုရွိသည္က ကြ်န္ေတာ္သည္ သူတစ္ပါးက အေျခာက္ဟုေခၚလင့္ကစား မိန္းမလ်ာတစ္ဦးကဲ့ သို႕ ႏြဲ႕ျခင္းမ်ိဳး မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္သည့္ ဆႏၵမ်ိဳးမရွိပါ။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေယာက်ာ္းေလး တစ္ေယာက္၏ စိတ္ရွိေသာသူတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အသက္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ စတင္သည့္ အခ်ိန္္ ၇ တန္း ၈ တန္းအရြယ္တြင္ မိန္းကေလးလွလွေလးျမင္လွ်င္ တိတ္တခိုးသေဘာ က်တတ္ေသးသည္။ ထိုစဥ္က ကြ်န္ေတာ္သည္ ေဂးမဟုတ္သည့္ straight စစ္စစ္တစ္ေယာက္သာ ရွိပါေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ရွစ္တန္းစတင္ တက္ေရာက္သည့္အခ်ိန္တြင္မူ ကြ်န္ေတာ့္မိဘမ်ားႏွင့္ အတူကြ်န္ေတာ့္၏ ညီေလးႏွင့္ ရွမ္းျပည္နယ္ေျမာက္ပိုင္းသို႕ ထပ္မံေရႊ႕ေျပာင္းေရာက္ရွိေနျပီျဖစ္သည္။

     ကေလးတစ္ေယာက္ဘဝမွ လူပ်ိဳဘဝသို႕ စတင္ကူးေျပာင္းခ်ိန္ အသက္ ဆယ့္ေလးႏွစ္ခန္႕တြင္ ကြ်န္ေတာ္၏ ပထမဦးဆံုးေသာ ေဂးျဖစ္ေစမည့္ အေၾကာင္းအရင္းမ်ားက စတင္လာခဲ့သည္။ ရွစ္တန္း ေက်ာင္းသားျဖစ္သည့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ လူပ်ိဳေပါက္ဝင္လာသည့္အခါ ေယာက်ာ္းေလးတို႕ သဘာဝအတိုင္း တစ္ကိုယ္ေရးအာသာေျဖသည့္ နည္းလမ္းမ်ားကို သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံမွ တတ္ေျမာက္ခဲ့ျပီး လိင္စိတ္စတင္တိုးတက္လာခဲ့ပါသည္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ လူပ်ိဳေဖာ္ဝင္လာသည္ ဟုဆိုႏုိင္ပါသည္။

ေက်ာင္းပိတ္ခါနီး စာေမးပြဲၾကီးေျဖရန္ တစ္လအလိုခန္႕တြင္ ကြ်န္ေတာ့္မိဘမ်ားက စာေမးပြဲေကာင္းစြာ ေျဖဆိုႏိုင္ေစရန္ ကြ်န္ေတာ့္အား အတန္းပိုင္ဆရာမ၏ အိမ္တြင္ ညအိပ္ထားျပီး စာက်က္ေစခဲ့သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ အတန္းေဖာ္ ေယာက်ာ္းေလး ေလးငါးေယာက္ခန္႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အတူညအိပ္စာက်က္ ျဖစ္ခဲ့သည္။ လိင္ကိစၥစတင္စိတ္ဝင္စားလာခဲ့သည့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အတန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ား ႏွင့္ လိင္ရုပ္ရွင္မ်ား ကို MP4 အစရွိသည့္ လူငယ္အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းေလးမ်ား ျဖင့္ စတင္ၾကည့္ရႈတတ္ေန ခဲ့သည္။ တစ္ေန႕စာက်က္ျပီး အိပ္ခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝ၏တစ္ခါမွ မၾကံဳဖူးေသးေသာ လိင္အေတြ႕အၾကံဳသစ္ကို ကြ်န္ေတာ္၏ အတန္းေဖာ္တစ္ေယာက္ႏွင့္ စတင္ေတြ႕ရွိခဲ့သည္။

ထုိစဥ္ကကြ်န္ေတာ္သည္ ေယာက်ာ္းေလးခ်င္လည္း ၾကိဳက္ရေကာင္းမွန္းမသိေသးပါ။ ထို႕အျပင္ မိမိကိုယ္ကိုလည္း ေဂးဟုမသိေသးသည့္အျပင္ တစ္ခ်ိဳ႕မိန္းကေလးတစ္ခ်ိဳ႕ကို ပင္စိတ္ဝင္စားေနတတ္ ေသးပါသည္။ သို႕ေသာ္ ထိုအတန္းေဖာ္ႏွင့္ အိပ္ယာထဲတြင္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး hand play လုပ္ေပးခဲ့ျပီးသည့္ ေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲတြင္ ထိုကဲ့သို႕ေသာ အေတြ႕အၾကံဳမ်ိဳးကို သာယာ  နစ္ေျမာခဲ့သည့္အျပင္ ေနာက္ထပ္ထိုသို႕ ေသာအေတြ႕အၾကံဳမ်ိဳးကို မသိစိတ္က လိုခ်င္ေနခဲ့မိသည္။ ကြ်န္ေတာ္၏ ေနာက္ပိုင္းတစ္ကိုယ္ေရအာသာ ေျဖခ်ိန္မ်ားတြင္ ထိုၾကံဳေတြ႕ခဲ့သည့္ အေတြ႕အၾကံဳကိုသာ စိတ္ထဲတြင္ တမ္းတေနခဲ့ျပီး အာသာေျဖခဲ့သည္။

အသက္ဆယ့္ငါးႏွစ္ ၉ တန္းတက္ခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းသစ္ တစ္ေယာက္ရခဲ့သည္။ ထုိသူငယ္ခ်င္းသည္ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ biology ဘာသာတြဲခ်င္းတူေနေသာ ေၾကာင့္ ပိုမိုရင္းနီးခဲ့ၾကသည္။ ထိုသူငယ္ခ်င္းသည္ စင္စစ္မွာ မိန္းမလ်ာတစ္ေယာက္သာျဖစ္ျပီး သူသည္ ေယာက်ာ္ေလး အခ်င္းခ်င္းကိုသာ ႏွစ္သက္သူျဖစ္သည္။ ထုိသူငယ္ခ်င္းႏွင့္ေပါင္းမိျပီး ကြ်န္ေတာ္သည္ ေယာက်ာ္ေလးတစ္ဦးကဲ့သို႕ က်ားက်ားယားယားမရွိေတာ့ပဲ အနည္းငယ္ မိန္းမလ်ာဆန္ခဲ့သည္။ သို႕ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္သည္ သာမန္မိန္းမလ်ာေတြလို ႏြဲ႕ေႏွာင္းသည့္အမူအရာမ်ိဳးမရွိခဲ့ပါ။ သို႕ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထိုစဥ္က မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္တတ္ဖို႕ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့ပါသည္။

ေနာက္ပိုင္းတြင္ ကြ်န္ေတာ္ဆယ္တန္းေအာင္သည္ ထို႕ေနာက္ အေဆာင္တြင္ guide ဆရာတစ္ဦး အျဖစ္ အလုပ္လုပ္ခဲ့သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ႏွစ္က်ေက်ာင္းသားတစ္ဦးျဖစ္သည့္ ဇင္မင္းသူ ဆိုသည့္ ေကာင္ေလးကို ကြ်န္ေတာ့္မသိစိတ္က စတင္သေဘာက်ခဲ့သည္။ (ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ဇင္မင္းသူ ဇာတ္လမ္းကို အျပံဳးေလး ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ေရးသားခဲ့ျပီး ျဖစ္ပါသည္)။ ထိုေကာင္ေလး ႏွင့္ရင္းနီးခဲ့ရာမွ အတူစားအတူသြားအတူတူ အေဆာင္တြင္ ေနထုိင္ခဲ့သည့္အခ်ိန္ မ်ားတြင္ ကြ်န္ေတာ္ သည့္သူ႕ကိုခ်စ္မွန္းမသိခ်စ္ေနခဲ့သည္။ ထိုစဥ္က ကြ်န္ေတာ္သည္ အသက္ ၁၇ သာရွိေသးသျဖင့္ အခ်စ္ ဆိုသည့္အရာကို ခံစားဖူးေသးခဲ့ျခင္းမရွိပါ။ တစ္လခန္႕အၾကာ ထိုေကာင္ေလး အေဆာင္မွ ရန္ျဖစ္ျပီး ထြက္သြားသည္။ ထုိေကာင္ေလးထြက္သြားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေဆာက္တည္ရာမရျဖစ္ခဲ့သည္။ ညမ်ားသည္လည္း ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ အိပ္မေပ်ာ္ေတာ့။ မိသားစု ထမင္းဝိုင္းသည္လည္း  ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ မခ်ိဳျမိန္ေတာ့။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ အတူရွိေနသည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္လည္း ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာမ်ား ဆိတ္သုန္းခဲ့ရသည္။ အဲ့သည့္ေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းထဲတြင္ အသိတစ္ခုတိုးလာသည္က ကြ်န္ေတာ္သည္ ေယာက်ာ္းေလးခ်င္း ခ်စ္တတ္သူတစ္ဦး ပါလား ဟူ၍ျဖစ္သည္။

ေနာက္ပိုင္းကြ်န္ေတာ္ျဖတ္သန္းခဲ့ရသည့္ ဘဝအခ်ိန္မ်ားတြင္ ကြ်န္ေတာ္သည္ computer, internet စသည့္ လူငယ္တို႕ၾကားခတ္စားသည့္ သင္တန္းမ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ျပီး English စကားေျပာ သင္တန္းမ်ားလည္းတက္ေရာက္ခဲ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထိုအခ်ိန္က အေဝးသင္သာ တစ္ေရာက္ေနေသာ ဥပေဒေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အားလပ္သည့္ အခ်ိန္မ်ားျပား ခဲ့သည္။ internet အသံုးမ်ားသည့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ online ေပၚမွ ေဂးဆိုဒ္မ်ား စတင္ေတြ႕ရွိသြား ျပီး ေဂးေလာကထဲသို႕ တစ္ေျဖးေျဖးနယ္လြန္ျပီးေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ ထုိမွ တစ္ဆင့္ ေဂးဇာတ္လမ္း ဝတၳဳမ်ား ဖတ္လာရခဲ့ျပီး ထိုမွတစ္ဆင့္ လိင္တူခ်စ္ျခင္း ရုပ္ရွင္မ်ားအျပင္ လိင္တူ လိင္ရုပ္ရွင္မ်ားကို လည္း ေတြ႕ရွိကာ သိတတ္လာခဲ့သည္။

Internet ဆိုသည့္ အတိုင္း ေလလႈိင္းေပၚတြင္ ျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ပြင့္လင္းစြာ သူတစ္ပါးအား ဆက္ဆံခဲ့သည္။ မိမိကိုယ္ကိုလဲ လိင္တူခ်စ္သူတစ္ဦးအျဖစ္ ေျပာဆိုတတ္ေနခဲ့သည္။ သုိ႕ေသာ္ ျပင္ပတြင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သည္ လူမသိသူမသိ အပုန္းဘဝကိုသာခဲ့ယူထားျမဲျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္မွ စ၍ကြ်န္ေတာ္သည္ ေယာက်ာ္ေလးအခ်င္းခ်င္း အြန္လိုင္းေပၚတြင္ ရည္းစားထားတတ္ခဲ့သည္။ ဤသို႕ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေဂးစစ္စစ္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္လာခဲ့သည္။ သည့္ေနာက္ပုိင္း ကြ်န္ေတာ္သည္ အေဝးသင္ ဒုတိယႏွစ္ကို ဆက္လက္တက္ေရာက္ ျခင္းမျပဳေတာ့ပဲ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္အတူ လက္ရွိေနထုိင္သည့္ တရုတ္ျပည္ထဲသို႕ အလုပ္လုပ္ရန္ ေရာက္လာခဲ့သည္။

မိမိအိမ္မွလြဲ၍ နယ္ေဝးမ်ား မေရာက္ဖူးသည္ကတစ္ေၾကာင္း လူငယ္သဘာဝအရ စူးစမ္းေလ့လာလို သည္ကတစ္ေၾကာင္း နယ္ေျမသစ္တုိင္းတပါး၏ အေျခအေနမ်ားကို ႏွစ္သက္မိသည္က တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ တရုတ္ျပည္ထဲသို႕ေရာက္ရွိလာပါသည္။ တိုင္းတပါးသို႕ေရာက္ရွိလာေသာ ကြ်န္ေတာ္သည္ အသက္ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ ေက်ာ္လြန္သြားျပီျဖစ္ျပီး အရင္ကထက္ အေတြ႕အၾကံဳရင့္က်က္ကာ အရာရာကို စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္တတ္ခဲ့သည္။ မိမိကိုယ္ကိုလည္း လမ္းမွားမေရာက္ေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္တတ္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ရည္းစားထားခ့ဲေသာ အြန္းလိုင္းေပၚမွ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ့္ကိုေျပာသည္ I love you, because you can control your-self. ဟုေျပာပါသည္။ ထိုအခ်ိန္မွ စတင္၍ ကြ်န္ေတာ္သည္ မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈမ်ား တိုးပြားလာခဲ့သည္။ အရာရာကိုလည္း သတိၱျဖင့္ရင္ဆိုင္တတ္လာခဲ့သည့္အျပင္ ယခင္က ရွိခဲ့သည္ ေၾကာက္စိတ္မ်ား အားငယ္သည့္စိတ္မ်ား မိန္းမဆန္သည့္ အေတြးမ်ားေပ်ာက္ကြယ္သြားကာ ေယာက်ာ္းေကာင္းတစ္ဦးကဲ့သို႕ ၾကိဳးစားေနႏိုင္လာခဲ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္သည့္ စာဖတ္ဝါသနာ ၾကီးသည့္အေလ်ာက္ အားလပ္သည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ အြန္လိုင္းေပၚမွ စာေပမ်ား အျပင္ ဗဟုသုတရေစမည့္ စာေပမ်ား ေဆာင္းပါးမ်ားကို အဖတ္မ်ားခဲ့သည္။ ထုိ႕အျပင္ laptop တစ္လံုးဝယ္ယူခဲ့သည့္ေနာက္ပုိင္းတြင္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ရသမွ် စာအုပ္ Ebook မ်ားကို ရွာေဖြစုေဆာင္းတတ္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ့္၏ အားလပ္ခ်ိန္မ်ားသည္ စာေပမ်ားထဲတြင္ ႏွစ္ေပ်ာ္ရင္း အခ်ိန္ကုန္ခဲ့သည္။ ထုိမွတစ္ဆင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ဟိုမိုဆိုဒ္မ်ားတြင္ ကဗ်ာမ်ား စာတိုေပးစေလးမ်ား ေရးသားခဲ့သည္။ ထို႕ေနာက္ ဟိုမိုဇာတ္လမ္းေရးသားေသာ စာေရးဆရာမ်ားကိုအားက်ကာ ဟိုမိုဇာတ္လမ္းမ်ားကို စတင္ဖန္တီးခဲ့သည္။ ကြ်န္ေတာ့္အြန္လိုင္းေပၚမွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ိဳ႕၏ အားေပးမႈႏွင့္အတူ ကြ်န္ေတာ့္၏ၾကိဳးစားအားထုတ္မႈမ်ားျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္ပထမဦးဆံုး ေရးသားခဲ့ေသာ အခ်စ္ခါးဆိုသည့္ ဝတၳဳသည္ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္အား စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ lovealone အျဖစ္လူသိမ်ားေစခဲ့ျပီး စာေရးသည့္ ေလာကထဲသို႕ ဆြဲသြင္းခဲ့ပါသည္။

မည္သို႕ပင္ျဖစ္ေစကာမူ ကြ်န္ေတာ္တစ္ခ်ိန္က ဆက္ဆုပ္ရြံရွာခဲ့ဖူးသည့္ ကြ်န္ေတာ့္၏ ဘဝၾကီးသည္ ယခုအခ်ိန္အခါ တြင္ထုိကဲ့သို႕ေသာ အေတြးမ်ားေပ်ာက္ဆံုးကာ မိမိဘဝကို ေက်နပ္စြာလက္ခံတတ္ေနျပီျဖစ္ပါသည္။ လူတုိင္း၏ ကဲ့ရဲ႕မႈမ်ား ေျပာဆိုေဝဖန္မႈမ်ား ေတြ႕ၾကံဳလာရသည့္ အခါမ်ိဳးတြင္ ကြ်န္ေတာ့္တြင္ ထိုသူတို႕အား ျပန္လည္တုန္႕ျပန္ ေခ်ပႏုိင္စြမ္း ရွိသည့္ ဗဟုသုတမ်ား အသိအျမင္မ်ားရွိေနျပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေဂးျဖစ္ရျခင္းကို သိမ္ငယ္မေနေတာ့ပါ။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ဗုဒၶဘာသာ ျမန္မာလူငယ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္သည့္အျပင္ မိဘကို တစ္ဖက္တစ္လမ္းမွ လုပ္ေကြ်းေနသူတစ္ဦးလဲ ျဖစ္ပါသည္။ ထို႕အျပင္ ကြ်န္ေတာ္ သည္ေယာက်ာ္း တစ္ေယာက္ပီသေအာင္ ၾကိဳးစားေနျပီးမိမိဘဝကို ျမင့္မားေအာင္ ေဆာင္ရည္ေနပါသည္။ လာမည့္ အနာဂတ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္မိသားစုအား ဦးစည္းဦးေဆာင္ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ျပီး လူ႕ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ ေကာင္းက်ိဳးမ်ားကို လက္လွမ္းမွီသေလာက္ စြမ္းေဆာင္သြားရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ထားထားမိပါသည္။


စာၾကြင္း။    ။ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝ၏ ျဖစ္ရပ္မွန္မ်ားကို စာဖတ္သူတို႕ အားတင္ဆက္ထားပါသည္

                                                                                               Lovealone