Thursday, April 17, 2014
On 9:50 AM by Unknown in gay life 4 comments
ပ႑ဳပ္ဟူေသာစကားသည္ပ႑ကဆုိတဲ့ ပါဠိက ဆင္းသက္လာသည္။ အရပ္စကားနဲ႕ေျပာရရင္ေတာ့
အေျခာက္(ေဂး) ဟု ေျပာၾကသည္။ ပ႑ဳပ္မ်ားသည္ျမတ္စြာဘုရားရွင္လက္ထပ္ကတည္းက ရွိေနခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ပ႑ဳပ္မ်ားသည္ ဗုဒၶေဟာၾကားေသာ ဝိနည္းေတာ္ဥပေဒေတာ္ၾကီးတြင္လည္း အတိအလင္းပါဝင္ထားပါေသးသည္။
ပ႑ဳပ္ကိုတိုက္ရိုက္အနက္အဓိပၸါယ္ျပန္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ လိင္အၤဂါခ်ိဳ႕ယြင္းသူဟု အဓိပၸါယ္ရပါသည္။
ပ႑ဳပ္တုိ႕အားဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ၾကီးမွ ေအာက္ပါအတုိင္း အမ်ိဳးအစားခြဲျခားထားပါသည္
(၁)အသိတၱကပ႑ဳပ္ (သူတပါးရဲ႕အဂၤါကိုစုပ္၍သုတ္သြင္းရမွဂနာျငိမ္သူ)
(၂)ဥသူယပ႑ဳပ္ (သူတပါးေမထံုျပဳသည္ကိုၾကည့္၍ျငဴစူရမွဂနာျငိမ္သူ)
(၃)ၾသပကၠမိကပ႑ဳပ္ (ေဝွးေစ့ထုတ္ထားေသာသူ)
(၄)ပကၡပ႑ဳပ္ (လဆုတ္ပကၡ၌ရာဂပူပန္၍လဆန္းပကၡ၌ရာဂျငိမ္းသူ)
(၅)နပုိးပ႑ဳပ္ (ေယာက်ာ္းဘာဝရုပ္မိန္းမဘာဝရုပ္ကင္းသူ)
(၆)ဥဘာေတာဗ်ဥ္း(ေယာက်ာ္းအဂၤါစပ္မိန္းမအဂၤါစပ္ႏွစ္မ်ိဳးလံုးရွိသူ)
ဆိုျပီး (၆)မ်ိဳးတိတိရွိပါသည္။ ထုိ(၆)မ်ိဳးအား တစ္ခုျခင္းစီရွင္းျပရပါလွ်င္မူ
(၁)အသိတၱက႑ဳပ္ (သူတပါးရဲ႕အဂၤါကိုစုပ္၍သုတ္သြင္းရမွဂနာျငိမး္သူ)
ဆိုသည္မွာ သူတပါး၏လိင္အဂၤါကို မိမိ၏ပါးစပ္ျဖင့္ စုပ္ယူျပီး သုတ္လႊတ္သည့္အခါမွ တဏွာရာဂျငိမ္းသူဟုအဓိပၸါယ္ရပါသည္။
အရပ္စကားအားျဖင့္ ကီးျခင္း၊ ပေလြမႈတ္ျခင္း၊ ဟုေျပာပါသည္။
(၂)ဥသူယပ႑ဳပ္ (သူတပါးေမထံုျပဳသည္ကိုၾကည့္၍ျငဴစူရမွဂနာျငိမ္းသူ)
ဆိုသည္မွ သူတပါးလိင္ဆက္ဆံေနသည္ကို ၾကည့္၍မိမိဘာသာ တကုိယ္ေရအာသာေျဖျပီးမွ တဏွာရာဂျငိမ္းသူဟု
အဓိပၸါယ္ရပါသည္။
(၃)ၾသပကၠမိကပ႑ဳပ္ (ေဝွးေစ့ထုတ္ထားေသာသူ) ဆိုသည္မွာ မိမိ၏ေဝွးေစ့အိမ္မွ
ေဝွးေစ့အထုတ္ခံထားရသူကို ဆိုလိုသည္။ ဤေနရာတြင္ ေမြးရာပါမပါရွိသူမ်ားကိုလဲ ဆိုလိုသည္။
အခ်ိဳမွာ ေဝွးေစ့ႏွစ္လံုးမပါပဲ တစ္လံုးတည္းပါတတ္တာမ်ိဳးရွိပါေသးသည္။ ထို႕အျပင္ အျခားပေရာဂေၾကာင့္ျဖစ္ေစ
မင္းျမတ္မင္းဒဏ္သင့္၍ျဖစ္ေစ မိမိ၏ေဝွးေစ့မ်ားအထုတ္ခံထားရသူမ်ားလည္းပါဝင္သည္။ အရပ္စကားျဖင့္
ထိုလူမ်ိဳးမ်ားအား နတ္ကြတ္ဟုေခၚပါသည္။
(၄)ပကၡပ႑ဳပ္ (လဆုတ္ပကၡ၌ရာဂပူပန္၍လဆန္းပကၡ၌ရာဂျငိမ္းသူ) ဆိုသည္မွာ
ပ႑ဳပ္ပကၡက်ရာအခ်ိန္မ်ားတြင္သာ ပ႑ဳပ္စိတ္ဝင္တတ္ေသာသူမ်ားျဖစ္သည္။ ယင္းပုဂိၢဳလ္မ်ားသည္
သာမန္အခ်ိန္တြင္ ေယာက်ာ္းစစ္စစ္ျဖစ္ေသာ္လည္း ပ႑ဳပ္ပကၡတည္ရာအခ်ိန္တြင္မူ လံုးဝမိန္းမစိတ္ဝင္သြားပါသည္။
တစ္ပကၡတြင္ ျမန္မာရက္ ၁၅ ရက္ရွိပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္ လဆုတ္ပကၡတည္ရာအခ်ိန္မ်ားတြင္
တဏွာရာဂထၾကြပူပန္ျပီး လဆန္းပကၡေရာက္ေသာအခ်ိန္မွသာလွ်င္ တဏွာရာဂကင္းျငိမ္းၾကရပါသည္။
(၅)နပုိးပ႑ဳပ္ (ေယာက်ာ္းဘာဝရုပ္မိန္းမဘာဝရုပ္ကင္းသူ) ဆိုသည္မွာ
ေယာက်ာ္းအဂၤါေရာ မိန္းမအဂၤါပါ မပါရွိသူ လိင္အဂၤါကင္းမဲ့သူမ်ားကိုဆိုလိုပါသည္။
(၆)ဥဘာေတာဗ်ဥ္း(ေယာက်ာ္းအဂၤါစပ္မိန္းမအဂၤါစပ္ႏွစ္မ်ိဳးလံုးရွိသူ)
ဆိုသည္မွာ ေယာက်ာ္းအဂၤါေရာ မိန္းမအဂၤါပါႏွစ္မ်ိဳးလံုးပါရွိသူမ်ားကိုဆိုလိုပါသည္။ လိင္အဂၤါအစံုလိုက္ပါလာျခင္းကိုဆိုလုိျခင္းျဖစ္သည္။
Bisexual ကိုေရွးကအဘိဓာန္မ်ားတြင္ လိင္အဂၤါအစံုလုိက္ပါရွိသူဟု ဆိုၾကသည္။ ယခုအခါတြင္ေတာ့
ေယာက်ာ္းေကာမိန္းမပါ ခ်စ္တတ္သည့္သူ လိင္တူလိင္ကြဲႏွစ္မ်ိဳးလုံးကိုစံုမက္သူဟု အဓိပၸါယ္ေျပာင္းလာခဲ့ပါသည္။
ျမတ္စြာဘုရားရွင္လက္ထပ္တြင္ ရဟန္းတို႕ဆြမ္းမခံသင့္ေသာ ေနရာမ်ားတြင္
ပ႑ဳပ္တို႕၏ အိမ္မ်ားပါဝင္ပါသည္။ ထို႕အျပင္ ပ႑ဳပ္တို႕ရဟန္းဝတ္ျခင္းကိုလဲ တားျမစ္ခံထားရပါေသးသည္။
သို႕ေသာ္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ ေလာကမွရွိရွိသမွ်သတၱဝါတို႕အား သနားကရုဏာေတာ္ ၾကီးမားေသာ
အတုမရွိပုဂၢိဳလ္ထူးပုဂၢိဳလ္ျမတ္ၾကီး ျဖစ္လင့္ကစား ပ႑ဳပ္တို႕အေပၚတြင္လည္း သနားညွာတာေသာ
အားျဖင့္ ရဟန္းဝတ္ခြင့္ကို သီးျခားခြဲေပးခဲ့ပါသည္။ ရဟန္းဝတ္ခြင့္ရေသာ ပ႑ဳပ္အမ်ိဳးအစားမွာ
(၁)အသိတၱက႑ဳပ္ (၂)ဥသူယပ႑ဳပ္ တို႕ျဖစ္ၾကသည္။
(၄)ပကၡပ႑ဳပ္ မွာမူ ရန္ဖန္ရန္ခါသာျပဳေကာင္းသည္ဟုဆုိသည္။ လိုရင္းမွာမူ ပ႑ဳပ္ပကၡတည္ေသာ ကာလတြင္မူ ရဟန္းမျပဳေကာင္းပဲ ပ႑ဳပ္ပကၡလြန္ေသာ
အခါတြင္သာ ရဟန္းျပဳခြင့္ရသည္ဟုဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။ ဤသို႕သတ္မွတ္ခဲ့ရျခင္းမွာ ျမတ္စြာဘုရားလက္ထပ္
သဃာအလြန္စည္ပြားတိုးတက္ခ်ိန္တြင္ ပ႑ဳပ္တို႕သည္သံဃာအျဖစ္ဝင္ေရာက္ခဲ့ၾကျပီး အျခားသဃာမ်ားျဖင့္
မသင့္မေလ်ာ္ေနခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္ အျခားဒိတိၳဂုိဏ္းဝင္မ်ားမွ ပုတ္ခတ္ေျပာဆိုမႈကိုခံခဲ့ရသျဖင့္
ျမတ္စြာဘုရားမွ တားျမစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ရဟန္းျပဳရာ၌ သိမ္အတြင္းကံေဆာင္စဥ္
“သင္ေယာက်ာ္းစစ္စစ္ျဖစ္ပါသလား” ဟူေသာေမးခြန္းမ်ားေမးေလ့ရွိျခင္းျဖစ္သည္။
၁။ မာတုရကၡိတာ = မိခင္ကေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၂။ ပိတုရကၡိတာ = ဖခင္က ေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၃။ မာတာ ပိတုရကၡိတာ =မိခင္,ဖခင္ ႏွစ္ဦးလံုးက ေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ
အမ်ိဳးသမီး။
၄။ ဘဂိနီရကၡိတာ အစ္မ၊ညီမတို႔ကေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၅။ ဘာတုရကၡိတာ =အကို၊ေမာင္တို႔မွေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၆။ ဉာတိရကၡိတာ = ေဆြမ်ိဳးတို႔ ေစာင့္ေရွာက္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၇။ ေဂါတၱရကၡိတာ = လူမ်ိဳးတူအႏြယ္တူ လူတို႔က ေစာင့္ေရွာက္ ထားေသာ
အမ်ိဳးသမီး။
၈။ ဓမၼရကၡိတာ =အတူတကြ တရားက်င့္ေဖာ္တို႔က ေစာင့္ေရွာက္
ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး(သီလရွင္၊ေယာဂီစသည္)
၉။ သပရိဒ႑ာ = မင္းစေသာ အာဏာပိုင္တို႔မွ အခ်ိန္က်လွ်င္ ေတာ္ ေကာက္မွာမို႔
သူ႕မကို သြားလာေပါင္းသင္းလွ်င္ ျပစ္ဒဏ္ေပးမည္ဟု အမိန္႔ထုတ္ ထားသည့္အတြက္
သြားလာေပါင္းသင္းသူအား ျပစ္ဒဏ္မကင္းေစေသာအမ်ိဳးသမီး။
၁၀။ သာရကၡာ = အေစာင့္အေရွာက္ရွိေသာအမ်ိဳးသမီး။( မိခင္၀မ္း၌
တည္ေနစဥ္ကပင္ မိဘအခ်င္းခ်င္းတပါးေသာအမ်ိဳးသားႏွင့္အခ်ိန္က်လွ်င္ လက္ဆက္ေပး မည္ဟု
သတ္မွတ္ေစ့စပ္ထားသူကိုဆိုလိုသည္)
၁၁။ ဓနကၠိတာ = ေရႊ၊ေငြ အစရွိေသာ ပစၥည္းဥစၥာျဖင့္ ၀ယ္ယူ ထားေသာ
အမ်ိဳးသမီး။
၁၂။ ဆႏၵ၀ါသိနီ = မိန္ခေလးကိုယ္တိုင္
ဆႏၵတူခ်စ္ႀကိဳက္သျဖင့္ ေယာက်္ားေလးအိမ္သို႔လိုက္လာေသာအမ်ိဳးသမီး(ခိုးရာလိုက္လာေသာ
အမ်ိဳးသမီး)
၁၃။ ေဘာဂ၀ါသိနီ =ဆင္းရဲသျဖင့္ ပုဂံခြက္ေယာက္ အစရွိေသာ အသံုး
အေဆာင္ ေလးျဖင့္ တင္းေတာင္းထားတဲ့ အမ်ိဳးသမီး။
၁၄။ ပဋ၀ါသီနီ = ေရႊ၊ေငြ၊အ၀တ္တန္ဆာအတြက္ ေယာက်္ားႏွင့္
အတူ ေနထိုင္ေပါင္းသင္းေနေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၁၅။ ၾသဒပတၱကိနီ = ေရခြက္တြင္ လက္ဆံုခ် ထိမ္းျမားထားေသာ
အမ်ိဳးသမီ။(ယခုေခတ္လက္ထပ္ထိမ္းျမားပံု)
၁၆။ ၾသဘတ စုမၺိတာ = ေခါင္းေပၚက ေခါင္းခုက်သြားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
(ဆင္းရဲလို႔ ေခါင္းေပၚတြင္ ေခါင္ခုတင္ကာ ေစ်းဘန္း၊ထင္းစသည္ကို ေရာက္ေနရေသာ
အမ်ိဳးသမီးအား မယားအျဖစ္အတည္ယူလိုက္ေသာ အမ်ိဳးသမီးကို ဆိုလိုပါသည္)
၁၇။ ဓဇာဟတာ = စစ္ႏိုင္၍ ေခၚေဆာင္လာေသာ သံုးပန္းထဲမွ
အမ်ိဳးသမီးအား မယားအျဖစ္တရား၀င္လက္ထပ္ေပါင္းသင္းထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၁၈။ ကမၼကာရီ ဘရိယာ = အေစခံ အိမ္ေဖာ္အမ်ိဳးသမီးအား မယားအျဖစ္ တရား၀င္
လက္ထပ္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၁၉။ ဒါသီဘရိယာ = ကြ်န္မေလးအား မယားအျဖစ္ တရား၀င္
လက္ထပ္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီး။
၂၀။ မုဟုတၱိကာ = တပါးသူက အခေၾကးေငြျဖင့္ ေပါင္းေဖာ္ရန္ ငွားရန္း
ထားေသာအမ်ိဳးသမီး(ျပည့္တန္ဆာ)။တို႔ျဖစ္ၾကပါသည္။
ဤသို႕ဆိုလွ်င္ ကာေမသုမိစၧာစာရကံ၏က်ယ္ျပန္႕ ပံုကိုသိရွိေလာက္ျပီျဖစ္ပါသည္။ အဂမနိယ၀တၳဳေခၚ မျပစ္မွားအပ္ေသာ အထက္ပါအမ်ိဳးသမီးမ်ားမွ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ အမ်ိဳးသမီးအား ျပစ္မွားေစာ္ကားျခင္း ျပဳခဲ့မိပါက ကာေမသုမိစၧာစာရကံထိုက္ျပီး ေဂးျဖစ္မည္ျဖစ္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ျပစ္မွားသည္ဟုဆိုရာတြင္ ကာေမသုမိစၧာစာရကံေျမာက္ေၾကာင္း အဂၤါ(၄)ခ်က္ရွိပါေသးသည္ ထိုအခ်က္၄-ခ်က္မွာ-
၁။ အထက္တြင္ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ မမွီ၀ဲ မသြားလာအပ္ေသာ အဂမနိယ အမ်ိဳးသမီး (၂၀) ျဖစ္ျခင္း။
၂။ သြားလာ မွီ၀ဲလိုေသာ စိတ္ရွိျခင္း။
၃။ အမ်ိဴးသမီး၏ မုခမဂ္-(ပါးစပ္ခံတြင္း)၊ပႆာ၀မဂ္-(က်င္ငယ္အဂၤါ)၊ ၀စၥမဂ္-(က်င္ႀကီးအဂၤါ)
ဟုဆိုေသာ မဂ္အဂၤါ-၃-ခုတြင္တခုခုကို မွီ၀ဲ သြားလာျခင္း။
၄။ မီ၀ဲ သြားလာသည္ကို သာယာျခင္း။
ထိုအခ်က္ေလးခ်က္ႏွင့္ကိုက္ညီပါက ကာေမသုမိစၦာရကံေျမာက္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ဗုဒၶဘာသာကို သက္ဝင္ယံုၾကည့္ေသာ အမ်ိဳးသားမ်ားအဖုိ႕ ကာေမသုမိစၦာရကံမက်ဴးလြန္မိေအာင္ ေနဖုိ႕အလြန္ပဲ ခက္ခဲလွပါသည္ဟု ကြ်န္ေတာ့္အေနျဖင့္ျမင္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္လဲ ကမၻာေပၚတြင္ ေဂးမ်ားတစ္ေန႕တစ္ျခားပြားမ်ားလာသည္လားဟု ထင္မွားစရာေတာင္ျဖစ္လာပါသည္။
ေဂးႏွင့္ဗုဒၶဘာသာဆက္ႏြယ္မႈနဲ႕ပက္သက္ျပီးေတာ့ Wikipedia website တြင္ေတာ့ အခုလိုေဖာ္ျပေပးထားတာကိုေတြ႕ရွိရပါသည္။ Lay followers and monastic practices In the early sutras of Buddhism, "accepted or unaccepted human sexual conduct" for laypersons "is not specifically mentioned."[6] "Sexual misconduct" is a broad term, subject to interpretation according to followers' social norms. Early Buddhism appears to have being silent corcerning homosexual relations.[1] ဗုဒၶဘာသာေရွးေဟာင္းက်မ္းစာမ်ားတြင္ sex ႏွင့္ ပက္သက္ျပီး လက္ခံျခင္း လက္မခံျခင္းကိစၥမ်ားကို ေဖာ္ျပထားျခင္းမရွိပါ။လိင္တူ ဆက္ဆံမႈမ်ား အတြက္လည္း ဗုဒၶဘာသာ တို႔သည္ ႏႈတ္ဆိတ္ေနခဲ့ျကသည္။ Regardig Buddhist monks, the Vinaya (code of monastic discipline) bans all sexual activity, but does so in purely physiological terms,making no moral distinctions among the many possible forms of intercourse it lists.[7] ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းေတာ္ၾကီးမ်ား အတြက္မူ ဝိနည္း ေခၚ လိုက္နာရမည့္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားရွိျပီး မည္သည့္ လိင္ဆက္ဆံမႈမ်ိဳးကို မဆို တားျမစ္ထားသည္။
Among Buddhists there is a wide diversity of opinion about homosexuality. Buddhism teaches that sensual enjoyment and desire in general, and sexual pleasure in particular, are hindrances to enlightenment, and inferior to the kinds of pleasure (see, e.g. pīti, a Pāli word often translated as "rapture") that are integral to the practice of jhāna. However, most Buddhists do not pursue skill in meditation or aim for enlightenment. For most, the goal is a pleasant life and, after death, a pleasant rebirth. For these Buddhists, enjoying sensual pleasures in a non-harmful way is normative. ဗုဒၶဘာသာ အတြင္း၌ လိင္တူဆက္ဆံျခင္းႏွင့္ ပက္သက္၍ က်ယ္ျပန္႔ေသာ အၾကံေပးမႈမ်ားစြာ ရွိခဲ့ၾကသည္။ မည္သို႕ပင္ဆိုေစ လိင္ဆက္ဆံျခင္း အမႈမွန္သမွ်သည္ ေဗာဓိဥာဏ္ သို႕ မဟုတ္ လြတ္ေျမာက္ေသာ ဥာဏ္စဥ္ရရန္ အတြက္ အတားအဆီး တခု ျဖစ္ေၾကာင္း သင္ျပထားသည္။ Regarding transsexual people, the earliest texts mention the possibility of a person supernaturally changing sexes; such a person is not barred from ordination, and if already ordained, simply changes orders.[8] ဗုဒၶဘာသာ ေရွးစာမ်ား ၌ လူတို႔၏ သဘာဝလြန္ လိင္ေျပာင္းလဲ ႏိုင္သည္မ်ားကို ေဖာ္ျပထားျပီး ၊ ထိုသူမ်ားကို သဘာဝလြန္ဆန္ သူမ်ားဟုတားဆီးထားခဲ့ျခင္းမ်ား မရွိေပ။
ဗုဒၶဘာသာတြင္ နိယတဗ်ာဒိတ္ေတာ္ ခံယူရရွိၿပီးထားတဲ့ သဗၺညဳဘုရားအေလာင္းေတာ္ႀကီးမ်ားက လြဲရင္ သတၱ၀ါတုိင္း လိင္ျပန္ပါသည္။ အရွင္အာနႏၵာေတာင္ အေျခာက္ျဖစ္ခဲ့ပါေသးသည္ဟု မဟာ၀ါပါဠိေတာ္ မဟာခႏၶက ပ႑က၀တၳဳႏွင့္ ၄င္းအဖြင့္အ႒ကထာ။ ၀ိနယသာရဂ႑ိက်မ္း။ ကိုကိုးကားျပီးစာေရးသူ မိုးသု(မႏၱေလး)ကေရးသားထားသည္ကို ဖတ္ရႈဖူးပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကေျပာင္းကျပန္ က်င္လည္က်က္စားေနရတဲ့ သံသရာခရီးရွည္ႀကီးထဲမွာ လူေတြဟာ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါေတာ့ အမွားေတြလုပ္ခဲ့ၾကသလို တစ္ႀကိမ္တစ္ခါေလာက္ေတာ့လဲ လိင္ျပန္ၾကရမွာပါ။ ဒါဟာ နိယာမပါပဲ။ လက္မခံခ်င္လုိ႔ ေရွာင္လႊဲခ်င္လုိ႔ မရပါဘူး။
မိမိ၏သားသမီးကေဂးျဖစ္ေနျခင္းႏွင့္ပက္သက္ျပီးရဟန္းတစ္ပါးက ဒကာမတစ္ပါးကို မရွက္ဘူးလားဟု ေမးျမန္းခဲ့ျခင္းကို ထုိဒကာမက
``သူ ဒီလိုျဖစ္ေနပါေစလို႔ တပည့္ေတာ္မက ရည္ရြယ္ၿပီး ေမြးထားတာလဲ မဟုတ္ဘူး။ အဲေတာ့ သူ႔ကံနဲ႔သူပဲ။ တပည့္ေတာ္မက ရွက္ေတာ့ေကာ ဘာျဖစ္သြားမွာမုိ႔လဲ။ ရွက္လဲ တပည့္ေတာ္မ ေမြးထားတဲသားပဲ။ မရွက္လဲ တပည့္ေတာ္မ ေမြးထားတဲ့သားပဲ။ တပည့္ေတာ္မ ေမြးထားတဲ့သားကို တပည့္ေတာ္မပဲ ေကၽြးရမွာ သားအျဖစ္ လက္ခံရမွာ တပည့္ေတာ္မ တာ၀န္ပဲ။ ကိုယ္ေမြးထားတဲ့ သားသမီး ေကၽြးစရာရွိရင္ ေကၽြးမယ္။ ေပးစရာရွိ ေပးမယ္။ ဆံုးမစရာရွိလဲ တိုးတိုးေကာ က်ယ္က်ယ္ပါ ကုိယ္ေတာ္တုိ႔ အေဖႀကီးမသိေအာင္ တပည့္ေတာ္မ ဆံုးမေနတာပဲ။ တပည့္ေတာ္မ တာ၀န္ေက်တယ္။ ေကာင္းတာမေကာင္းတာေတာ့ သူတို႔ကံပဲ။ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး တပည့္ေတာ္မ ေမြးထားတာ´´လို႔ ္ ယခုလို ျပန္ေျပာခဲ့သည္ဟု ထိုရဟန္းတစ္ပါးက ေဖာ္ျပထားတာကိုလည္း ေတြ႕ရပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ေဂးႏွင့္ပက္သက္ျပီးဗုဒၶဘာသာတြင္ မအပ္စပ္ဘူးဟူေသာ အယူအဆ အျပစ္ရွိသည္ဟူေသာ အယူအဆသည္ ေမွးမိွန္ေနေၾကာင္းကိုလည္းေတြ႕ရွိရပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္ ဗုဒၶဘာသာတြင္ လိင္ကို ပဓာနမထားေၾကာင္းေတြ႕ရပါသည္။ ဗုဒၶဘာသာတြင္ ကိုယ္က်င့္တရားကိုသာ အဓိကထားသည္္လို႔ သာႀကိမ္ႀကိမ္ အခါခါ ေျပာခဲ့ေရးခဲ့တာကိုသာေတြ႕ရပါသည္။ သားသမီးမ်ားက ေျခာက္ေနရင္ ေယာက်ာၤးစိတ္ျပန္ေပါက္ေအာင္ အတၱကို ေရွ႕တန္းတင္ၿပီး အတင္းႀကီး ပံုသြင္းျပဳျပင္မဲ့အစား ေကာင္းေကာင္းမြန္ေနထိုင္ဖုိ႔ ကိုယ္က်င့္တရား ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္နဲ႔ ေနထိုင္ဖို႔ ေျပာဆိုဆံုးမေပးတာကမွ သူ႔အတြက္ေကာ ကိုယ့္အတြက္ပါ အက်ိဳးရွိပါသည္။ ပစၥဳပၸန္တမလြန္ ႏွစ္တန္ေသာ ဘ၀တို႔ကို အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစပါသည္။
ဤသို႕ဆိုလွ်င္ ေဂးျဖစ္ျခင္းမျဖစ္ျခင္းႏွင့္ပက္သက္ျပီးဗုဒၶ၏အယူဝါဒတြင္အျပစ္ရွိသည္ဟု မရွိဘူးဟူေသာ အေထာက္အထားမ်ားမေတြ႕ရွိရပါ။ ေဂးျဖစ္ေနသူမ်ားသည္ ဗုဒၶ၏အယူတြင္ မိမိ၏အတိတ္ကံမွတင္ေနသည့္ အကုသိုလ္ဝဋ္ေၾကြးမ်ားကို ေပးဆပ္သူ မ်ားဟုသာျမင္ရျပီး ေဂးျဖစ္သည့္အတြက္ အျပစ္က်ဴးလြန္ေနသူမ်ားဟူ၍ မျမင္ရပါ။ ထုိ႕အျပင္ လိင္တူျခင္းလက္ထပ္မႈႏွင့္ ပက္သက္၍ အခ်ိဳ႕သူမ်ားက ဗုဒၶဘာသာအရ လံုးဝလက္မခံႏိုင္ဘူးဟုဆိုေနျခင္းအား စဥ္းစားရမည္ဆိုပါက ဗုဒၶဘာသာတြင္ လိင္တူခ်င္း (ဝါ) ေယာက်ာ္းခ်င္းလက္ထပ္ျခင္းေၾကာင့္ မည္သည့္ကံေျမာက္ေၾကာင့္ မည္သည့္ကံထိုက္ေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ့္အေနနဲ႕ရွာမေတြ႕ပါ။ ထိုကံထိုက္ျခင္းေၾကာင့္ မည္သည့္အျပစ္ အပယ္ငရဲကိုခံစားရမည္ဆိုသည့္အေၾကာင္းကိုလည္း ရွာေဖြေတြ႕ရွိျခင္းမရွိခဲ့ပါ။ ထို႕ေၾကာင့္ လူေတြက လိင္တူခ်စ္ခ်င္းအား ဗုဒၶဘာသာအရ လံုးဝလက္မခံႏိုင္ဘူးဟုဆိုေနျခင္းအား ကြ်န္ေတာ့္အေနျဖင့္ေတာ့ ဘာေၾကာင့္လက္မခံရသလဲ ဘာျဖစ္လို႕လက္မခံရသလဲ ဟုသာေမးခ်င္ပါသည္။ လက္မခံႏိုင္ဘူးဆိုပါကလဲ သက္ေသအေထာက္အထား က်မ္းဂန္အေထာက္အထားမ်ားႏွင့္တကြ ေဖာ္ျပေပးပါဟုေတာင္းဆို ဦးမည္ျဖစ္ပါေသးသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ ထိုသက္ေသအေထာက္အထားမ်ားအား ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ရွာေဖြေနေသာေၾကာင့္ျဖစ္ျပီး ယခုထက္တုိင္ရွာမေတြ႕ေသးေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ပါသည္။
အခ်ဳပ္အားျဖင့္ဆိုရေသာ္ ေဂးျဖစ္ျခင္းသည္ ဗုဒၶဘာသာတြင္ အထူးတလည္ေဖာ္ျပထားျခင္းမရွိပါေၾကာင္းႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာသည္ လိင္စိတ္ယိမ္းယိုင္မႈႏွင့္ပက္သက္ျပီး မည္သည့္ဆက္ႏြယ္မႈကိုမွ် အထူးတလည္အက်ယ္တဝင့္ မွတ္တမ္းတင္ထားျခင္းမရွိေၾကာင္းေတြ႕ရွိရပါသည္။
Written by-
Lovealone
မွတ္ခ်က္။ ။ ဤေဆာင္းပါးႏွင့္ပက္သက္ျပီး
စာေရးသူသည္ မိမိအျမင္မ်ားႏွင့္ သိရွိထားသိအခ်က္အလက္မ်ားကိုသာ ဦးစားေပးတင္ျပျခင္းမ်ိဳးသာျဖစ္ျပီး
ေဂးႏွင့္ဆုိင္သည့္ ဗုဒၶဘာသာ အခ်က္အလက္မ်ားရွာေဖြလိုသူမ်ားအတြက္လည္း အဆင္ေျပေစရန္ရည္ရြယ္ပါသည္။
ဤေဆာင္းပါးတြင္ေဖာ္ျပထားျခင္းကို တစ္စံုတစ္ရာဝင္ေရာက္ေဆြးေႏြးလုိသည္ျဖစ္ေစ မိမိသေဘာအျမင္သို႕မဟုတ္
သိရွိထားသည့္အရာမ်ားကိုျဖစ္ေစ ဝင္ေရာက္တင္ျပလိုပါက လြတ္လပ္စြာတင္ျပႏိုင္ပါေၾကာင္းလဲေျပာၾကားလိုပါသည္။
ဤေဆာင္းပါးျဖစ္ေျမာက္ရန္အတြက္ အင္တာနက္ရွိေျမာက္မ်ားစြာလွေသာ စာေပမ်ားမွအခ်က္အလက္မ်ားအား
ထုတ္ယူသံုးစြဲထားေၾကာင္းကိုလဲဝန္ခံအပ္ပါသည္။ ထို႕အျပင္ Wikipediaဆိုဒ္မွ စာမ်ားအားတကူးတက
ဘာသာျပန္ေပးပါေသာ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းကိုေကာင္းျမတ္ ကိုအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း ကိုလည္းေျပာၾကားလုိပါသည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Search
Warning
Quotes
Popular Posts
-
(ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းဖတ္ခ်င္သူမ်ားအတြက္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ တင္ဆက္လိုက္ပါတယ္။ ဒါပထမ ဆံုးေရးတာမိုလို႕ ေကာမန္႕မေပးရင္ ဆက္မေရးေတာ့ဘူးလို...
-
အဓိပၸါယ္ ဖြင့္ဆိုျခင္း German gynecologist တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ Ernst Gr ä fenberg က ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ့တာျဖစ္လို႕ G-Spot လို႕ ေခၚပါတယ္။ အဓ...
-
ဒီျမိဳ႕ေလးဟာသူ႕အတြက္ေတာ္ေတာ္ေလးကို သူစိမ္းဆန္ေနခဲ့ပါသည္။ ျမင္ကြင္းအသစ္ေတြက မ်က္စိပေဒႆျဖစ္ေစရံုသာသာမက ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ႕ရံနံ႕ကလည္း သစ္လ...
Follow us on Facebook
Monthly Posts
-
▼
2014
(44)
-
▼
April
(13)
- ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးရဲ႕ခ်စ္ပံုျပင္ အပိုင္း(၁)
- Formula 17
- အဆံုးသတ္ျခင္းမရွိခဲ့ေသာ
- Gayႏွင့္ဗုဒၶဘာသာ
- Cappuccino (Gay Short)
- Freunde (Gay Short)
- ေယာက်ာ္းေတြအထူးသျဖင့္ (ေဂး) ေတြအတြက္ HPVကာကြယ္ေဆး
- သင့္ရဲ႕ Male G-spot ကိုသင္ကိုယ္တုိင္ရွာေဖြျခင္း
- အခ်စ္ဦးမို႕
- လိင္တူခ်င္းတပ္မက္မႈႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍
- တစ္ကိုယ္ေရအာသာေျဖျခင္း
- Water | Vattnet (2012) - gay short film
- Gay တို႕ႏွင့္သစၥာတရား
-
▼
April
(13)
thank you very so much
ReplyDeletei am not clear, Am I break the line(u know what I mean) if I pay for a sex, or if I hire a escort?
ReplyDeleteIs the marriage is the only way for sex????
just want to clear, thanks so much for u sharing
သာဓု သာဓု သာဓု။ က်ေနာ္ ဗုဒၶဘာသာစစ္စစ္ straight စစ္စစ္တေယာက္ပါ။
ReplyDeleteအခုလို ဗုဒၶဘာသာကို ေသခ်ာေလလာထားတဲ့ gay အေျခာက္ တေယာက္ကိုေတြ႕ရတာ ေလးစားပါတယ္။
အျပစ္က်ဴးလြန္တာမဟုတ္ပဲ အတိတ္က ဝဋ္ေႂကြးေတြကိုေပးဆပ္ေနတယ္လို႔ လက္ခံထားတာ ၀မ္းသာပါတယ္။
non straight ေတြအေၾကာင္းစိတ္၀င္စားလို႔ ဒီblog ထဲေရာက္လာတာပါ။
အေျခာက္ဆိုတဲ့စကားလံုးကို ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ျမန္မာ့စကားလံုးေတြထဲက ေပ်ာက္သြားေစခ်င္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ကို ခြဲျခားဆက္ဆံတာထက္ ဆိုးရြားတဲ့အျပစ္ဒါဏ္မရွိပါဘူး။
ReplyDeleteေသေသခ်ာခ်ာ ေလ့လာေရးသားထားတဲ့ lovealone ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ဒီလိုထက္ျမက္တဲ့လူငယ္ေတြရွိေနတဲ့အတြက္ ၀မ္းသာမိပါတယ္။
၀ဋ္ေၾကြးဆပ္ေနရတာေၾကာင့္ ေဂးျဖစ္ရတယ္ဆိုတဲ့ အျမင္အယူအဆကိုေတာ့ လက္မခံမိပါဘူး။
သဘာ၀အတိုင္းပဲဆိုတဲ့ သိပၸံအသံုးအႏွုန္းကိုသာ လက္ခံမိပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အျမင္မတူ၊ အယူအဆမတူေသာ္လည္း တကယ့္ကိုလွုိက္လွုိက္လဲလဲ ဒီဘေလာ့ဘ္ရွိေနတာကို ၀မ္းသာမိတယ္။
ေဂးဆိုရင္ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာလို႔သာ သိထားတဲ့သူမ်ား အျမင္ေျပာင္းခ်ိန္ေရာက္ျပီထင္ပါတယ္။