This is the best gay website for Myanmar gay peoples.

Thursday, June 5, 2014

On 9:03 AM by Unknown in    4 comments

သိပ္ခ်စ္ခဲ့ရဲတဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ေကြကြင္းသြားတဲ့အခါ…. 


သူတို႕ေတြဟာ သူစိမ္းေတြျဖစ္သြားတတ္ၾကတယ္


ဒါေပမယ့္ သာမန္သူစိမ္းေတြေတာ့မဟုတ္ဘူး….


အရင္းနီးဆံုးသူစိမ္းေတြ…..





လေရာင္ျခယ္ေနေသာ လသာညသည္ေကာင္းကင္ယံမွေန၍ ကမာၻေျမျပင္ေပၚသို႕ ျဖာက်လွ်က္ရွိသည္။ ညတစ္ည၏ အလြမ္းပါေဟဠိတို႕လႊမ္းျခံဳေနမႈသည္ ရင္ကိုစိုးထိတ္လြမ္းဆြတ္ေနေစသလို ႏွလံုးသားကိုလဲ ဒဏ္ရာေဟာင္းေတြရဲ႕အရွိန္နဲ႕ တစ္ဆစ္ဆစ္နာက်င္ကိုက္ခဲေနေစပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာ ကံမေကာင္းျခင္းမ်ားစြာကို ယူေဆာင္လာတဲ့ မေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္ပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္အတြက္နဲ႕ အရာရာကို ေပးဆပ္ခဲ့ပါေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ဘာမွအက်ိဳးမရွိခဲ့ပါ။ အခ်စ္အတြက္နဲ႕ကြ်န္ေတာ့္ဘဝကို ပံုအပ္ခဲ့ပါေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ထုိက္တန္တဲ့ တုန္႕ျပန္မႈ ဘာမွမရခဲ့ပါ။ အဲ့ဒီအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္ကို ေက်ာခိုင္းခဲ့မိတာ ကြ်န္ေတာ္မွားလား??  အခ်စ္က ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ဘာမွအသံုးမဝင္ေတာ့ပဲေလ အခ်စ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္သံုးစားလို႕မွမရေတာ့တာ ကြ်န္ေတာ္ဘာေၾကာင့္ အခ်စ္ဆိုတာၾကီးကို ဆက္ျပီး ခင္တြယ္ေနဦးမွာလဲ……..


အခုလိုအိပ္မရေတာ့တဲ့ ညေတြဆိုအဲ့ဒီအခ်စ္ဆိုတဲ့အရာက ကြ်န္ေတာ္ရင္ကို ပိုျပီးနင့္ေနေစပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ ဘာေၾကာင့္မ်ား သူ႕ကိုမုန္းတီးေနလ်က္နဲ႕ ေမ့လို႕မရႏိုင္ျဖစ္ေနတာလဲဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ပဲ နားလည္ရခက္ေနပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသားကပဲ သိပ္ျပီးႏူးညံ့လြန္းေနတာလား ဒါမွမဟုတ္ သိပ္ျပီး ခ်စ္တတ္ေနခဲ့မိလို႕လား။ အခ်စ္ဆုိတာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ဘယ္ေလာက္အေရးပါေနလို႕ ကြ်န္ေတာ္က ဘဝတစ္ခုလံုးကို ျမဳပ္ႏွံလိုက္ရမွာလဲ။ ကြ်န္ေတာ့္မွာလည္း အနာဂတ္ေတြ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တာေတြ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ေတြ ကိုယ္စီကုိယ္စီရွိေနပါလ်က္ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝၾကီးကို ဘာေၾကာင့္မ်ား သူစိမ္းတစ္ေယာက္လက္ထဲကို ထိုးအပ္ခ်င္ခဲ့တာလဲ။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ေတာင္ မသဲကြဲခဲ့ပါဘူး။

ကြ်န္ေတာ့္ဖက္က ဘယ္ေလာက္ပဲ အခ်စ္ကိုတန္ဖိုးထားျပီး သူ႕ကိုသစၥာရွိရွိခ်စ္ခဲ့ပါေသာ္လည္း သူ႕ဖက္က သစၥာေဖာက္တာခံလိုက္ရတဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ႏွေျမာသြားမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္သူ႕အတြက္ေပးဆပ္ ခဲ့သမွ်အရာအားလံုးအတြက္ ေနာင္တရမိသည္။ အခ်ိန္ေတြကိုသာ ေနာက္ျပန္ဆုတ္လို႕ရမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္လြန္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြကို ျပန္ေရာက္သြားခ်င္ပါေသးသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းကဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေတြသိပ္ေပ်ာ္ခဲ့ၾကတာေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္မွတ္မိေနပါေသးသည္။ သူ႕ကြ်န္ေတာ့္ကို စတင္ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ့တာ Google Plus ေပၚမွာပါတဲ့။ စာေရးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ Google+ Profile ဟာ ၾကည့္ရႈသူတစ္သိန္းေက်ာ္ရွိေနပါေသာ္လည္း သိပ္ျပီးမသံုးျဖစ္တဲ့အတြက္ ဘာမွေသေသခ်ာခ်ာသပ္သပ္ရပ္ရပ္ မြန္းမံျပင္ဆင္ထားတာမ်ိဳးမလုပ္ထားပါ။ သူေျပာခဲ့တဲ့ စကားေတြကို ကြ်န္ေတာ္မွတ္မိေနပါေသးသည္။

“ခ်စ္ကိုစေတြ႕တုန္းကဆိုရင္ အရမ္းပဲရင္ခုန္ရတာသိလား။ ခ်စ္ေန႕Requests ကိုလက္ခံလိုက္ျပီး မီးလံုးေလး စိမ္းလာေတာ့ ဘယ္လိုဝမ္းသာသြားမွန္းကိုမသိဘူး”

အဲ့ဒီတုန္းက သူေျပာသမွ်ကို ကြ်န္ေတာ္ျပံဳးျပီးေတာ့သာ နားေထာင္ခဲ့သည္။ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းအစက သိပ္ျပီးႏူးညံ့ေနခဲ့တာကိုး။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ဘဝရဲ႕ Single သက္တမ္းကို အဆံုးသတ္ခ်င္ေနတဲ့အခ်ိန္နဲ႕ ကိုက္ေနတာနဲ႕ သူPropose လုပ္တာကို လက္ခံခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝမွာ အမွတ္တရေတြအမ်ားၾကီးရွိခဲ့ပါသည္။ မွတ္မွတ္ရရ စေတြ႕တဲ့ေန႕က ကြ်န္ေတာ္ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ညႏွစ္နာရီထုိးတဲ့အထိရွိေနခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေရးေနတဲ့ “အျပံဳးေလး” ဆိုတဲ့ဇာတ္လမ္းကို ေနာက္ဆုံးအပုဒ္ျပီးေအာင္ေရးသားေနတာမို႕ ညဥ့္နက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ အဲ့ဒီလိုညသန္းေခါင္ယံအခ်ိန္ၾကီးမွာ ကြ်န္ေတာ့္ကို ထူးထူးျခားျခားသူစကားေျပာလာခဲ့ပါသည္။ ဘယ္အခ်ိန္တုန္းကကတည္းက လက္ခံထားမွန္းမသိတဲ့ သူ႕Requests ကိုကြ်န္ေတာ္မမွတ္မိေတာ့ပါ။ ထူးထူးျခားျခားသူက ကြ်န္ေတာ့္ကို

“စိတ္မဆုိးဘူးဆိုရင္ တစ္ခုေလာက္ေျပာခ်င္တယ္” ဟုေျပာလာပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း စိတ္မဆုိးဘူးေျပာပါ လို႕ေျပာလိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႕စကားေတြက ကြ်န္ေတာ့္ကို မ်က္လံုးျပဴးသြားေစပါသည္။

“ခင္ဗ်ားကိုကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တယ္”

သူေျပာခဲ့တာ သာမန္လူေတြလိုပါပဲ ရိုးရိုးစင္းစင္းေလးပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကို ေျမာက္မ်ားစြာေသာ လူေတြေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ စကားေတြထဲ႕ စကားတစ္ခြန္းပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း အဲ့ဒီအခ်ိန္က သူ႕ကိုေလးေလးနက္နက္ထားျပီး မတုန္႕ျပန္ခဲ့ပါဘူး။ သူနဲ႕ပက္သက္ျပီး အဲ့ဒီအခ်ိန္က ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာဘာမွမရွိေနတာအမွန္ပါ။ သူ႕လို အခုမွသိတဲ့ သူစိမ္းတစ္ေယာက္ကို ကြ်န္ေတာ္က ဘယ္လိုလုပ္ျပီး ျပန္ခ်စ္ႏုိင္မွာလဲ။ သူဆိုတာ ျဖဴသလားမသိ မဲသလားေတာင္မသိတာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာကေကာ ျဖစ္ႏုိင္ပါ့မလား။ ကြ်န္ေတာ္ကလက္ေတြ႕သမားဆိုေတာ့ သူ႕ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြကို မယံုၾကည္စြာနဲ႕ပဲအေလးမထားပဲ ျပစ္ထားခဲ့ပါသည္။

ဒီလုိနဲ႕ သံုးေလးရက္ေလာက္ကြ်န္ေတာ္အြန္လိုင္းေပၚကေပ်ာက္သြားခဲ့မိပါသည္။ သံုးေလးရက္ေျမာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ လုိင္းေပၚတက္လာတဲ့အခါ ထူးထူးျခားျခားသူ႕ Status ေလးကိုကြ်န္ေတာ္ေတြ႕မိသြားသည္။ ထို Status ေလးကပဲ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ေတြကို ေပ်ာ့ေျပာင္းသြားေစသလို သူ႕အေပၚယံုၾကည့္မႈတစ္ခ်ိဳ႕တစ္ဝက္ကို ဖဲ့ေပးေအာင္ တြန္းအားေပးေစခဲ့တာျဖစ္ပါသည္။

“ခင္ဗ်ားေလးသိပ္ရက္စက္တယ္ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားေလးကို ေစာင့္ေနတာ ကြ်န္ေတာ္ၾကာရင္ရူးေတာ့မယ္။ ကြ်န္ေတာ္ေျပာတာခင္ဗ်ားေလးၾကားရဲ႕လား”

သူ႕စကားေလးေတြကို အခုထိေအာင္ကြ်န္ေတာ့္နားထဲမွာၾကားေယာင္ေနပါေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕ အသည္းကြဲပံုျပင္စတင္ဖုိ႕ ဖန္တီးလာတဲ့ အေျခအေနေလးတစ္ခုေပါ့။ တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ မာယာေတြ လွ်ိဳ႕ဝွက္မႈေတြရွိေနမွန္း သူေကာကြ်န္ေတာ္ေကာ အဲ့ဒီအခ်ိန္ကမသိခဲ့တာအမွန္ပါ။ အဲ့ဒီလွ်ိဳ႕ဝွက္ဆန္းၾကယ္ေန တဲ့အခ်စ္ဆိုတဲ့မာယာညႊတ္ကြင္းထဲကို ဆင္းသက္မိလိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ အခ်စ္ကေပးတဲ့ ျပသနာေပါင္းစံု ဒုကၡေပါင္းစံုကို ကြ်န္ေတာ္စတင္ခံစားခဲ့ရပါသည္။ ဒါေပမယ့္ သူ႕ကိုခ်စ္တဲ့စိတ္ေတြကပဲ အဲ့ဒီဒုကၡေတြကို ေက်ာ္လႊားသြားေစပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ အြန္လိုင္းေပၚကေနခ်စ္သူေတြျဖစ္သြားၾကျပီးတဲ့ေနာက္ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ္ ပထမဦးဆံုး Skype ေပၚမွာေတြ႕ဖုိ႕ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါသည္။ သူက Web cam မရွိဘူးဟုဆိုကာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုသံုးေလးရက္ ေစာင့္ခိုင္းခ့ဲသည္။ သံုးေလးရက္လြန္ေတာ့ သူ႕ေမေမက သူ႕ကို Web cam ေဝးေပးလိုက္ျပီဟုဆိုကာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ Skype ေပၚမွာေတြ႕ျဖစ္သြားသည္။ အဲ့ဒီေန႕ကထူးထူးျခားျခား ျမန္မာျပည္ရဲ႕ Connection ကကြ်န္ေတာ္တို႕အတြက္ Skype ကိုေကာင္းေကာင္း Chat ႏိုင္ေစခဲ့ပါသည္။ သူနဲ႕Skype ေျပာဖုိ႕ ကြ်န္ေတာ္ ေသတၱာထဲကေန အဝတ္အစားေတြေရြးခ်ယ္ခဲ့တာေတာင္ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာသြားခဲ့တာ မွတ္မိေနပါေသးသည္။ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ္ Skype ေျပာျပီးေနာက္ပိုင္း သူေျပာခဲ့တာ ကြ်န္ေတာ္မွတ္မိေနေသးသည္။

“ခ်စ္ရယ္ ခ်စ္ကိုျမင္ရတာ စိတ္ေတြမခိုင္ေတာ့ဘူး ခ်စ္ကိုဖက္ထားလိုက္ခ်င္ျပီ”

ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ သူ႕စကားေတြက အရူးအမူးပါပဲ။ အဲ့ဒီေနာက္ပိုင္းမွာ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ညအိပ္ယာဝင္ခ်ိန္ ေတြကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ အားလပ္ခ်ိန္ေတြဟာ သူနဲ႕အတူတူ အြန္လုိင္းေပၚမွာပဲ ကုန္ဆံုးခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ေတြ ညဥ့္နက္သန္းေခါင္ထိဖုန္းေျပာခဲ့ၾကတာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေတြ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ Email ကေန Video Clip ေလးေတြ Rec လုပ္ျပီးေပးပို႕ခဲ့ၾကာတာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ႏွလံုးသားထဲမွာ ေရးထုိးခဲ့တဲ့ ေက်ာက္စာေတြလို အခုခ်ိန္ထိစြဲထင္ေနဆဲပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကိုသူေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြအမ်ားၾကီး ဖန္တီးေပးခဲ့ပါသည္။ သူဂိမ္းေဆာ့ေနတုိင္း ကြ်န္ေတာ္ကို႕ “ခ်စ္ဘာအေရာင္ၾကိဳက္လဲ ” ဆိုျပီးေမးတတ္ေလ့ရွိသည္။ ကြ်န္ေတာ္တစ္ခုခု ေျဖလိုက္တုိင္း ကြ်န္ေတာ့္အေျဖအတုိင္းသူဂိမ္းကိုေဆာ့တတ္ေလ့ရွိသည္။ ရံႈးရံႈးႏိုင္ႏုိင္ သူေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ကို အေၾကာင္းျပန္ေလ့ရွိသည္။ ဒီလို႕နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အြန္လိုင္းခ်စ္သူသက္တမ္း ကုန္ဆံုးသြားခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ျမန္မာျပည္ကိုျပန္ေရာက္သြားတဲ့အခါ သူကကြ်န္ေတာ္ရွိေနတဲ့ နယ္စပ္ျမိဳ႕ေလးကို တကယ္ပဲေရာက္လာခဲ့ပါသည္။

သူေရာက္လာတဲ့ညေနခင္းေလးကိုမွတ္မိေနပါေသးသည္။ အဲ့ဒီေန႕က ရာသီဥတုကသာသာယာယာေလးပါ။ ေဆာင္းဝင္ကာစမိုလို႕ အရမ္းၾကီးလဲမေအး အရမ္းၾကီးလဲမပူပဲ အေနေတာ္ေလးသာရွိပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အေပၚဂ်က္ကပ္တစ္ထည္ကို ထပ္ဝတ္လိုက္ျပီး သူကားဆုိက္မည့္ေနရာကို သြားၾကိဳခဲ့သည္။ ကားေပၚကေန ဆင္းလာတဲ့သူက ကြ်န္ေတာ့္ကိုျမင္ျမင္ခ်င္း “ခ်စ္” လို႕ေခၚျပီး ေပြ႕ဖက္ခဲ့သည္။ ဒီအေၾကာင္းေတြကို ျပန္စဥ္းစားတုိင္း ကြ်န္ေတာ္မ်က္ရည္ဝဲမိပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွာသူနဲ႕ပက္သက္ျပီး ဘယ္ေလာက္ ေလးေလးနက္နက္ရွိခဲ့လဲဆိုတာကို သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္သိေစခ်င္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ႏွလံုးသားက ထူးဆန္းသည္ လူတစ္ေယာက္ကိုလြယ္လြယ္နဲ႕လဲ မခ်စ္တတ္သလို လြယ္လြယ္နဲ႕လဲ ေမ့ေပ်ာက္ဖုိ႕မတတ္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္သူက ေမ့လို႕မရတဲ့ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ပါ။ ဒါေပမယ့္သူ႕ကို ဘယ္ေတာ့မွျပန္ျပီးပိုင္ဆုိင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္မၾကိဳးစားေတာ့ဘူး။ ျပီးဆံုးသြားတဲ့ဇတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ကိုလဲ ကြ်န္ေတာ္ျပန္ျပီးမစခ်င္ေတာ့ဘူး။

အခ်စ္လို႕ေခၚတဲ့အရာက ကြ်န္ေတာ့္ကိုအေတြ႕အၾကံဳေတြရေအာင္ အမ်ားၾကီးသင္ေပးခဲ့ပါသည္။ သူနဲ႕ၾကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းက ကြ်န္ေတာ္သိပ္ကိုေပ်ာ္ခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ကို ညီေလးတစ္ေယာက္ကို အကိုၾကီးတစ္ေယာက္ကခ်စ္တဲ့အခ်စ္မ်ိဳး ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို ၾကင္နာတဲ့ ေႏြးေထြးမႈမ်ိဳး ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးျပီး ကြ်န္ေတာ္ဆိုးသမွ်သူကြ်န္ေတာ့္ကိုသည္းခံခဲ့သည္။ အျပင္သြားခါနီးတုိင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို ေျခအိတ္စြပ္ေပးသည္ ဖိနပ္စီးေပးသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္က သူဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္အေပၚကို ဒီလိုဆက္ဆံခဲ့မွန္းမသိေပးမယ့္ သူ႕ရဲ႕အျပဳအမူေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္သူ႕အေပၚကို ခင္တြယ္တဲ့စိတ္က ပိုျပီးယိမ္းယိုင္သြားခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ဆိုးလာတိုင္း သူကြ်န္ေတာ္ကိုေခ်ာ့သည္။

တစ္ေန႕ကြ်န္ေတာ္စိတ္အရမ္းဆိုးမိသြားသည္။ အမွန္က ျပသနာကဘာမွမဟုတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ဗီဇကဆုိုးတာေၾကာင့္ဘာမဟုတ္တာေလးကို ျပသနာလုပ္ျပီးသူ႕ကိုျပသနာရွာခဲ့ပါသည္။ သူကြ်န္ေတာ့္ကို ဘယ္လုိေခ်ာ့ေခ်ာ့ကြ်န္ေတာ္စိတ္ဆုိးမေျပႏိုင္ပဲရွိေနသည္။ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ သူကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕မွာ ဒူးေထာက္ျပီး မ်က္ရည္ေတြက်လာပါသည္။

“ခ်စ္ရယ္ ခ်စ္စိတ္မဆိုးပါနဲ႕ ခ်စ္စိတ္ဆိုးရင္ ေနဘယ္လိုေနရမွန္းမသိဘူး”

သူ႕ပံုစံကိုၾကည့္ျပီး ဆိုးေနတဲ့ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ေတြ ဘယ္ကိုေရာက္သြားမွန္းမသိေအာင္ပါပဲ။ သူကြ်န္ေတာ့္ကို တကယ္ပဲရင္ခုန္စိတ္လႈပ္ရွားေစခဲ့ပါသည္။ ငိုျပီးကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕မွာဒူးေထာက္ေနတဲ့သူ႕ကို ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လို ႏွလံုးသားမ်ိဳးနဲ႕ ေတာင့္ခံျပီးၾကည့္ေနႏုိင္မွာလဲ။ ကြ်န္ေတာ္လဲကိုယ့္ကိုကိုယ္အျပစ္တင္ျပီး သူ႕ကိုဖက္ျပီးငိုမိသြားပါသည္။ သူကကြ်န္ေတာ္စိတ္ဆိုးရင္မေနတတ္ဘူးတဲ့ ျပီးေတာ့ စိတ္ဆိုးေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ဆိုးေျပေအာင္မေခ်ာ့ႏုိင္လို႕ သူ႕ကိုသူလဲငတံုးငလို႕ သူေျပာခဲ့ပါေသးသည္။ သူဘာေၾကာင့္မ်ား သူ႕ကိုယ္သူအျပစ္တင္ရမွာလဲ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကိုအျပစ္မတင္ေစပါဘူး။

ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ကြ်န္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ သူေနတဲ့ရန္ကုန္ျမိဳ႕ၾကီးကို ေရာက္သြားပါသည္။ သူရွိေနသည့္ေနရာမုိလုိ႕ အိမ္ကိုသင္တန္းတက္မယ္ဆိုျပီးအေၾကာင္းျပကာ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားျခင္းျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုအေဆာင္မွာစိတ္မခ်ဘူးဟုဆုိကာ သူ႕အိမ္မွာပဲတည္းေစခဲ့ပါသည္။ သူကအေမတစ္ခုသားတစ္ခုသာေနတာမိုလို႕ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ပိုသြားတဲ့ အတြက္သူတို႕အိမ္က ဘာမွျငိဳျငင္မႈမရွိခဲ့ပါ။ ဒါေပမယ့္ ကံၾကမာရဲ႕မုန္တိုင္းေတြ စတင္တိုက္ခတ္လာခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ဆီကို ဆုိက္ဆုိက္ျမိဳက္ျမိဳက္ေရာက္လာခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္အထင္ ခ်စ္သူေတြဆိုတာ ဘယ္ေလာက္ပဲတစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ခ်စ္ၾကတယ္ေျပာေျပာ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ နားလည္မႈအျပည့္အဝမေပးႏုိင္ၾကတဲ့အခါ တစ္ေယာက္အေပၚတစ္ေယာက္ သည္းခံႏုိင္မႈစြမ္းအား ေလ်ာ့နည္းလာတဲ့အခါ ျပသနာေတြကိုခါးစည္းျပီးရင္မဆုိင္ခ်င္ေတာ့တဲ့အခါ ကြဲသြားၾကတာမ်ိဳးပါပဲ။ ဒီစာေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္လက္နဲ႕ေရးေနတယ္ဆိုေပမယ့္ တကယ့္အေတြ႕အၾကံဳက ရလာတဲ့သင္ခန္းစာေတြကို ရင္ဘတ္နဲ႕ေျပာျပေနျခင္းပါ။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ျဖစ္ခဲ့တဲ့ျပသနာတုိင္းကို ျပန္ျပီးသံုးသပ္ၾကည့္ရင္ အေျဖကရွင္းပါသည္။ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ နားလည္ႏိုင္မႈစြမ္းရည္မျပည့္ဝေသးလို႕ပါ။ ခ်စ္တယ္ဆုိတဲ့ စကားေလးေျပာလိုက္ရံုနဲ႕ လူႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္သူေတြျဖစ္သြားၾကတယ္ဆိုေပမယ့္ အဲဒီခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့ စကားရဲ႕ေနာက္ကြယ္က ေနာက္ဆက္တြဲအက်ိဳးဆက္ေတြကို တာဝန္မယူႏိုင္တဲ့အခါ အဲ့ဒီလူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္ကဘယ္မွာမ်ား ခုိင္ျမဲႏုိင္ပါ့ဦးမလဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ဟာ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ိဳးဆက္ေတြကို တာဝန္မယူႏုိင္ၾကခဲ့တဲ့သူေတြေပါ့။

သူနဲ႕ရွိေနတဲ့အခ်ိန္ေတြက ကြ်န္ေတာ္ဆံုးျဖတ္ထားတာ တစ္ခုရွိသည္။ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကို ဘယ္ေတာ့မွ သစၥာမေဖာက္ဘူးလို႕ေပါ့။ သူနဲ႕အေနၾကာလာတဲ့အခါ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ့္ၾကားမွာရွိတဲ့ ေႏြးေထြးမႈေတြ အေငႊ႕ျပယ္လာပါသည္။ လူၾကားသူၾကားမွ ဟန္ေဆာင္ရတဲ့အခ်ိန္ေတြကို မေျပာခ်င္ေပမယ့္ ႏွစ္ကိုယ္တည္း ရွိေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာေတာ့ သူ႕ရဲ႕လစ္လ်ဴရႈမႈေတြကို ကြ်န္ေတာ္သည္းခံႏုိင္စြမ္းမရွိခဲ့ပါ။ သူဟာဂိမ္းေဆာ့တာ ဝါသနာပါသူမို႕ ဂိမ္းေတြေတြ႕ရင္ ထမင္းေမ့ဟင္းေမ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ေတာင္ေမ့ထားႏိုင္ခဲ့တဲ့အျဖစ္မ်ိဳး။

ဟင့္အင္း……. ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ေလာဘၾကီးတယ္ပဲေျပာေျပာ မတရားဘူးပဲေျပာေျပာ ကုိယ္ခ်စ္တဲ့သူက ကုိယ္တစ္ေယာက္ကလြဲျပီး အရားဘယ္အရာကိုမွ စြဲလန္းေနတာမ်ိဳးကိုမလိုခ်င္ဘူး။ သူ႕အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႕ ဆံုလာတုိင္း ေျပာတတ္ေလ့ရွိသည့္ ဂိမ္းအေၾကာင္းေတြဟာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုပိုျပီးအာရံုေနာက္လာေစျပီး သူ႕အေပၚ တစ္ခုခုတုန္႕ျပန္ဖုိ႕တြန္းအားေတြ ေပးခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ့္ဘဝတစ္ခုလံုးကို သူ႕ဆီမွာထားျပီး သူ႕ဘဝထဲကို ဝင္ေရာက္ခဲ့ျခင္းပါ။ အဲ့ဒီအတြက္ ထုိက္သင့္တဲ့ေႏြးေထြးမႈမ်ိဳးကိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ဆီက ရေအာင္ယူရမွာေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ညံ့လို႕ဘယ္ျဖစ္ပါ့မလဲ။ ဒီလိုနဲ႕ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ္ ဂိမ္းနဲ႕ပက္သက္ျပီး မၾကာခဏ စကားမ်ားသလို သူဂိမ္းေဆာ့ေနတဲ့ညတုိင္း သူ႕ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ရင္း ကုတင္ေပၚမွာ တစ္ေယာက္ထဲ အိပ္ေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ညေတြဟာ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝကိုပိုျပီးခ်ိန္းေျခာက္လာခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာ မွားမ်ားမွားသြားျပီလားဆိုျပီး စတင္သံသယေတြဝင္လာေစပါသည္။

တစ္ေန႕သူေရခ်ိဳးေနတုန္း သူ႕ဖုန္းထဲကို Viber ကေန Massage တစ္ေစာင္ဝင္လာပါသည္။ သူ႕ဖုန္း Password ကိုကြ်န္ေတာ္သိေနတာမို႕ ကြ်န္ေတာ္ကပဲ Massage ကိုဖတ္လိုက္ပါသည္။ အထဲက စာပို႕သူကို ကြ်န္ေတာ္သိသည္။ သူကကြ်န္ေတာ့္ Facebook ေပၚက ပံုေတြကိုအျမဲတမ္း Like လုပ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးပါ။ ေနနဲ႕ပက္သက္ေနမွန္းကြ်န္ေတာ္မသိတဲ့အတြက္ အခုလိုေန႕ဖုန္းထဲမွာ စာပို႕လာတဲ့အခါကြ်န္ေတာ္မွင္သက္ သြာမိပါသည္။ ျပီးေတာ့ေရးထားတဲ့စာကလဲ “Ako how about my dick? Do you like? ” ဆိုတဲ့စာပါ။

စာကိုျမင္ျမင္းခ်င္း ကြ်န္ေတာ္တစ္ခုခုတုန္႕ျပန္ဖုိ႕ စဥ္းစားမိသည္။ ဒါေပမယ့္ ေန႕ကိုအရင္ရွင္းေအာင္ ေမးဦးမည္ဆိုျပီး ေနေရခ်ိဳးျပီးတဲ့အထိေစာင့္ခဲ့သည္။ ေနေရခ်ိဳးခန္းထဲက ထြက္လာေတာ့ ေနက အေရးမလုပ္သလိုပဲ “အဲ့ဒါကအေပ်ာ္Chatထားတာလို႕” ေပါ့ပ်က္ပ်က္ေျဖပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္က “ဒါဆုိရင္ မင္းကငါ့ရည္စားဆုိတာသိေအာင္သူ႕ကိုေျပာလိုက္မယ္” ဟုဆိုေသာအခါေနက “မလုပ္ပါနဲ႕ထားလိုက္ပါ” ဆိုျပီး ခါးခါးသည္းသည္းျငင္းဆန္ခဲ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားမိပါသည္။ How about my dick လို႕ေမးတယ္ဆိုကတည္းက သူကအရင္ပံုပို႕ထားလို႕ ျဖစ္မွာေပါ့။ ျပီးေတာ့ သူကပို႕တယ္ဆုိတာလဲ ေနကပို႕ခုိင္းလို႕ ေနကေတာင္းဆိုထားလို႕ သူကပို႕ေပးထားတာ ျဖစ္မွာေပါ့။ အဲ့ဒီေန႕ဟာ ေန႕အေပၚမွာထားတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ယံုၾကည့္မႈေတြကို ေနရိုက္ခ်ိဳးလိုက္တဲ့ေန႕ပါ။  ကြ်န္ေတာ္အယံုၾကည္ဆံုးလူတစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ့္ကိုသစၥာေဖာက္လုိက္တဲ့ အခါ ကြ်န္ေတာ့္မွာဆက္ျပီး သည္းခံႏုိင္ဖုိ႕စြမ္းအားမရွိေတာ့ပါ။ သူနဲ႕ပက္သက္ရင္ ေသးေသးေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ အၾကီးၾကီးပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ကိစၥမဆုိ ကြ်န္ေတာ္အေလးထားသည္။ ကြ်န္ေတာ္အေလးထားသလိုပဲ သူ႕ကိုလဲ ကြ်န္ေတာ့္အေပၚမွာ အေလးထားေစခ်င္သည္။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုထားျပီး တစ္ျခားတစ္ေယာက္နဲ႕ၾကဴေနတာမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ္မိသြားေတာ့လဲ ေပါ့ပ်က္ပ်က္ျပန္ေျဖတာမ်ိဳး ဒီလုိကိစၥမ်ိဳးဟာ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ကို ခံျပင္းဖို႕ေကာင္းတဲ့ ကိစၥပါ။ အဲ့ဒီေန႕က သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္ထုိးခ်င္ေပမယ့္ မထုိးျဖစ္လိုက္ပါ။

ကြ်န္ေတာ့္ကိုသိပ္ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ သူ႕ရဲ႕အခ်စ္ေတြဘယ္ေရာက္ကုန္သလဲ?
ကြ်န္ေတာ္က သူ႕အတြက္ စိတ္ဝင္စားဖုိ႕မေကာင္းေတာ့ဘူးလား?
သူဟာကြ်န္ေတာ့္ကို ရိုးအီသြားျပီလား?
 ကြ်န္ေတာ္ကသူ႕ကို ရင္မခုန္ေစေတာ့ဘူးတဲ့လား?

ဒီေမးခြန္းေတြကို တစ္ညလံုးမအိပ္ပဲသူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္ေမးခဲ့ပါသည္။ သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုခ်စ္တာပါ က်န္တာက အေပ်ာ္ေတြပါလို႕ ေျဖပါသည္။ ဟင့္အင္း…… ကြ်န္ေတာ္မလိုခ်င္ဘူး ကြ်န္ေတာ့္ကလြဲရင္ အေပ်ာ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အပ်က္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သူဘယ္သူ႕ကိုမွမခ်စ္ရဘူး။ အတၱၾကီးတယ္ေျပာေျပာ ဒါကကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသား ကိုယ္တုိင္ကခ်မွတ္ထားတဲ့ အခ်စ္ရဲ႕ဥပေဒေတြပဲ မလိုက္နာရင္ေတာ့ ထုိက္သင့္တဲ့ အျပစ္ဒဏ္ကိုခံရမွာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ေသြးပူေနတဲ့အခ်ိန္လည္းျဖစ္ စိတ္လည္းဆိုးေနတာမို႕ သူ႕ကို ထုိညက စိတ္နာေစမယ့္စကားမ်ား ကြ်န္ေတာ္ေျပာျဖစ္ခဲ့သည္။ ျပီးေတာ့သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ္ လမ္း…ခြဲ…မယ္…..လို႕…..ေပါ့။

ကြ်န္ေတာ္ရန္ကုန္က ျပန္ေရာက္လာတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ္ပ်က္သြားျပီလို႕ စိတ္ထဲက မွတ္ယူထားခဲ့သည္။ သူ႕ကိုေနာက္ထပ္ထပ္ေတြ႕ဖုိ႕ ဘယ္ေတာ့မွမၾကိဳးစားေတာ့ဘူးလို႕လဲ ကြ်န္ေတာ္ဆံုးျဖတ္ ခဲ့သည္။ သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ဇာတ္လမ္းက ဒီမွာပဲျပီးဆံုးသြားျပီလို႕ သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္ေျပာခဲ့သည္။ သူလဲကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ပ်က္သြားျပီထင္ပါ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို သူေလးေလးနက္နက္ ခြင့္လႊတ္ေပးဖို႕ မဟခဲ့ပါ။ သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္လမ္းခြဲလိုက္ျခင္းကို ဘာမွမျဖစ္သလိုပဲ သူ႕ဖက္ကေနျပခဲ့ပါသည္။ ထို႕အေၾကာင္းအရာမ်ားက သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္တကယ္ေမ့ေပ်ာက္ပစ္လုိက္ဖုိ႕ အမွန္တကယ္ျဖစ္လာေစပါေတာ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္းဝဝကစ္ကစ္ကေလးနဲ႕ ခ်စ္ဖုိ႕ေကာင္းတဲ့သူက ကြ်န္ေတာ့္ဘဝထဲက ထြက္ခြာသြားခဲ့သည္။ သူေျပာတဲ့ ျပံဳးလိုက္ရင္ ခ်စ္ဖုိ႕ေကာင္းတယ္ဆိုတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ဟာလဲ သူ႕ဘဝထဲက ထြက္လာခဲ့သည္။ မတူညီတဲ့ဘဝႏွစ္ခုေပါင္းစပ္ဖုိ႕ဆုိတာ နဂိုကတည္းက အခက္အခဲေတြမ်ားခဲ့တာမို႕ ျပသနာအေသးအမႊားေလးေတြကိုေတာင္ ေျဖရွင္းႏုိင္စြမ္းမရွိတဲ့ကြ်န္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ဟာ ေဝးခဲ့ၾကပါသည္။ ခ်စ္သူသက္တမ္းတစ္ႏွစ္ျပည့္လွ်င္ လက္စြပ္ဆင္တူ သို႕မဟုတ္ နာရီဆင္တူေလးလုပ္ျပီး အတူတူဝတ္ၾကမည္ဟု ေျပာခဲ့ဖူးေသာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕၏ စကားမ်ားသည္လဲ ေလထဲတြင္ အေငႊ႕ျပန္ျပီး ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါသည္။ ဘဝမွာကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ခဲ့ဖူးေသာသူတစ္ေယာက္ဟာ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ အိမ္မက္ထဲမွာလိုလုိ ပံုျပင္ထဲမွာလိုလို က်န္ရစ္ခဲ့ပါျပီ။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕အျဖစ္ေတြဟာ အတိတ္မွာတေျဖးေျဖးမႈန္ဝါးသြားခဲ့ပါျပီ……….
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ဟာ အစကတည္းက
မသိခဲဲ့သူေတြလို သူစိမ္းေတြျဖစ္သြားပါျပီ…… ဒါေပမယ့္
သိပ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့အတြက္…သာမန္သူစိမ္းေတြေတာ့မဟုတ္ဘူး
အရင္နီးဆံုးသူစိမ္းေတြေပါ့……

ေကာင္းကင္က ၾကယ္ေလးေတြဟာ မွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ျဖင့္လင္းလက္ေနဆဲပါ။ တစ္ခါတစ္ရံ ထုိၾကယ္ပြင့္ေလးမ်ား ၾကားထဲမွ ပ်ံသန္းေနေသာ ဂ်က္ေလယာဥ္ေလးမ်ားကိုလဲ ေတြ႕ျမင္တတ္ရပါေသးသည္။ ဒီလုိညေလးေတြကို ေရာက္လာတုိင္း တစ္ခ်ိန္ကကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ခဲ့ဖူးတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို သတိရမိပါသည္။ သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္ပိုင္ဆုိင္ဖုိ႕ ၾကိဳးစားမွာမဟုတ္ေတာ့သလို သူနဲ႕ဘယ္ေတာ့မွလဲ ျပန္ျပီးဆံုေတြေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ဖန္တီးမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အခုလိုအလြမ္းညေလးေတြေရာက္လာတုိင္း သူ႕ကိုကြ်န္ေတာ္ သတိရေနေသးတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ သူ႕ကိုသိေစခ်င္ပါသည္။ 

                                                                                                       Written by-
                                                                                                               Lovealone 

(2012-2013 မွျဖစ္ရပ္မွန္တစ္ခုအား ေရးသားထားပါသည္)


4 comments:

  1. အကို စာေတြကို အျမဲအားေပးေနတယ္
    အကိုကို ခင္ခြင့္ရွိရင္ ခင္ခ်င္ပါတယ္ အကို

    ReplyDelete
  2. ဒါညီဖုန္းပါ 09250684994

    ReplyDelete
  3. စိတိမေကာင္းလိုက္တာအကိုရဟ္

    ReplyDelete
  4. ေသာက္သံုးမွ မက်တာ ၊ ေ၀းတာေတာင္ နည္းေသးတယ္။
    ျပသနာကို ေျဖရွင္းဖို. မစဥ္းစားၾကပဲ ၊ နာက်င္မႈေတြျဖစ္ေအာင္ပဲ ေတြးၾကတာကို။

    ReplyDelete