This is the best gay website for Myanmar gay peoples.

Saturday, August 25, 2012

On 9:05 PM by Unknown in    18 comments
ပရိတ္သတ္မ်ားအားလံုး မဂၤလာပါခင္ဗ်ား

ကြ်န္ေတာ္အခုဆိုရင္ ဒီဘေလာ့ေလးကို ပစ္ထားတာ ေတာ္ေတာ္ေလးကိုၾကာသြားပါျပီ။ အခုရက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ္စိတ္ေလေနပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕စိတ္ေလေနလဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္စာေတြ ေရးတယ္။ အလုပ္ကလဲမအားဘူး ေန႕တုိင္း ၁၂ နာရီပုံမုန္လုပ္ေနရတယ္။ ဒါေပမယ့္ မအားအားတဲ့ၾကားက ကြ်န္ေတာ္ရေအာင္ေရးတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလဆို စာေရးခ်င္လို႕ဆိုျပီး ခြင့္ယူတာမ်ိဳးေတြေတာင္ရွိပါတယ္။  ကြ်န္ေတာ္အရင္ www.mlgbts.com မွာ Lovealone ဆိုတဲ့နာမည္နဲ႕ ေရးပါတယ္။ အဲ့တုန္းကလဲ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အားေပးတာကိုခံရပါတယ္။ အခုေတာ့ အဲ့ဆုိဒ္ထဲက ထြက္လိုက္ျပီး ကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့ေထာင္ထားတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားမိတာ တစ္ခုရွိတယ္။ အရင္က mlgbt မွာကြ်န္ေတာ္စာေတြတင္ျပီဆိုရင္ comment ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရတယ္။ အနည္းဆံုးေတာ့ အေယာက္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္တယ္ ။ အခုကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့မွာက်ေတာ့ တစ္ခုမွမရဘူး။ ဘာျဖစ္လို႕လဲ ?? ကြ်န္ေတာ္ပဲအေရးအသားေတြညံဖ်င္းသြားတာလား ဒါမွမဟုတ္ ကြ်န္ေတာ့္ဘေလာ့က comment ေပးဖို႕ပဲ အရမ္းခက္ေနလို႕လားလို႕ ကြ်န္ေတာ္ေတြးမိပါတယ္။


         ေရးသမွ်စာေတြတင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စာဖတ္သူေတြဖက္က ဘာမွတုန္႕ျပန္မႈကိုျပန္မရတဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ေလလာပါတယ္။ စိတ္ဓာတ္လဲက်လာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ blogger ေတြဆိုတာ ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္စားျပီး အလကား အခ်ိန္ကုန္ခံ မ်က္စိအေညာင္းခံ လက္အေညာင္းခံ ဦးေႏွာက္အေျခာက္ခံျပီး စာေတြကို ပိုက္စံတျပားမွမရပဲ ေရးေနရတဲ့သူေတြပါ။ ဒါကလဲ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ ၀ါသနာပါလို႕လုပ္တာဆိုေတာ့ ကိစၥေတာ့မရွိပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ blogger ေတြ စာဖတ္သူေတြဆီက ျပန္လိုခ်င္တာ တစ္ခုပဲရွိပါတယ္။ အဲ့ဒီတစ္ခုကလဲ စာဖတ္သူေတြအေနနဲ႕ ေပးဖို႕ မခဲရင္းသလို ဘာေငြကုန္ေၾကးက်မွရွိတာလဲမဟုတ္ပါဘူး။ အဲ့ဒီ တစ္ခုေလးက ကြ်န္ေတာ္တို႕ အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ညအိပ္ေရးအပ်က္ခံျပီး စာေတြေရးျပီးတင္ထားခဲပါတယ္။ ေနာက္ေန႕ညအလုပ္ဆင္းေတာ့ ဘေလာ့ေလးကိုဖြင့္ၾကည့္တယ္။ ဘယ္သူမွ ဘာတုန္႕ျပန္မႈမွေပးမထားေတာ့ ေၾသာ္....ငါေရးတဲ့စာေတြကို ၾကိဳက္မွၾကိဳက္ရဲ႕လား။ ဖတ္လို႕မွေကာင္းၾကရဲ႕လား။ မၾကိဳက္လို႕မ်ား ဘာမွမေျပာခဲ့ၾကတာလားဆိုျပီး သံသယစိတ္ေတြ စိုးရိမ္စိတ္ေတြ ၀င္လာပါတယ္။ အဲ့ဒီရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ိဳးဆက္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ခဏကေျပာသလို စိတ္ဓာတ္က်လာတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္က အခုမွ အသက္ႏွစ္ဆယ္ျပည့္မယ့္ လူငယ္ေလးတစ္ဦးပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ရင့္က်က္တဲ့စိတ္ တည္ျငိမ္တဲ့စိတ္ေတြ ရာႏႈန္းျပည့္မရွိေသးပါဘူး။ ဒီလုိနဲ႕ပဲ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့ေလးကို ပစ္ထားခဲ့မိသြားပါတယ္။


       ကြ်န္ေတာ္ပစ္ထားခဲ့မိတာ တစ္ပတ္ေက်ာ္သြားေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ gtalk မွာ အားေပးေနၾကသူငယ္ခ်င္းေတြ တျခားကြ်န္ေတာ္မသိေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္ကိုသိေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္စာဖတ္ပါရိတ္သတ္ေတြက ကြ်န္ေတာ့္ကိုေမးလာၾကပါတယ္။ စာမတင္ေသးဘူးလားေပါ့။ အဲ့ဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ျပန္စဥ္းစားၾကည့္တယ္။ ဒါေတြေမးေနေသးတယ္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္စာေတြကိုမၾကိဳက္တာလဲ မဟုတ္ႏုိင္ေသးပါဘူးေပါ့။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ့္မွာ အခုအားအင္ခ်ိနဲ႕ေနပါတယ္။ ဆက္ေရးဖို႕စိတ္ကူးထားတဲ့ စာေတြအမ်ားၾကီးရွိေနေပမယ့္ အားေပးမယ့္သူ မရွိတဲ့အခါက်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အရမ္းပဲ စိတ္ဓာတ္က်ေနခဲ့ပါတယ္။

    ကြ်န္ေတာ္ကို ကြ်န္ေတာ့္အကိုလိုခင္တဲ့ စာေရးဆရာ Alex Aung ကေျပာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က လူၾကိဳက္မ်ားလာျပီဆိုမွ တန္းလန္းၾကီးထားခဲ့တယ္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္က ပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာကိုမၾကည့္ဘူးတဲ့။ တကယ္တန္းက်ေတာ့ ဘယ္သူကဘယ္သူကိုမၾကည့္တာလဲ ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္မဆံုးျဖတ္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ ကြ်န္္ေတာ္အခုလို ခ်ေရးလိုက္တယ္ဆိုတာက လဲ စိတ္ထဲမွရွိေနတဲ့ ဆႏၵေတြကိုမ်ိဳသိပ္မထားခ်င္ေတာ့လို႕ပါ။ အခုလိုမ်ိဳးခ်ေျပာလိုက္တာ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပါ့သြားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စာဖတ္သူတို႕ကို စိတ္အေႏွာက္အယွက္ေပး မိသလိုျဖစ္သြားရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဒီေနရာကေနပဲ ရွိခိုးကန္ေတာ့ေတာင္းပန္ လိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။

အားလံုးပဲ ကြ်န္ေတာ့္စာေတြကိုၾကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္ အားေပးခ်င္ေသးတယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကို စာဆက္ေရးေစ ခ်င္ေသးတယ္ဆိုရင္ ေအာက္မွာ comment နဲ႕မိမိဆႏၵကို ထုတ္ေဖာ္သြားႏိုင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ comment အေရအတြက္ေပၚမူတည္ျပီးဆံုးျဖတ္မွာေနာ္။


                                                                                              ခင္တဲ့
                                                                                           Lovealone

18 comments:

  1. :P.... waiting bro.....please continue to write love stories...

    ReplyDelete
  2. Carry on bro... I m looking forward yr new updates and new stories.

    ReplyDelete
  3. Goahead brother, i am always waiting yr posts & stories, don't be delect, may i request to u, brother.

    ReplyDelete
  4. အားေပးေနတယ္ေနာ္
    စိတ္ဓာတ္မက်နဲ႔ေနာ္
    ဆက္မေရးဘူးဆုိ ငိုမွာေနာ္

    ReplyDelete
  5. Don't stop. If you need comment ,then i will give. Just reply whether it is still enough or not.

    ReplyDelete
  6. ခုမွသိတာကြ ဆက္ေရးပါ

    ReplyDelete
  7. ဆက္ေရးပါ ေကာင္းပါတယ္

    ReplyDelete
  8. Hello nyi. I really interested ur writing. They r so good and nice. I alo honour ur ability to write. I hope ur stories and videos always. Plz continue to be try this.

    ReplyDelete
  9. အားေပးေနပါ႔ မယ္

    ReplyDelete
  10. စိတ္ဆတ္ တဲ႔ ကိုအဲလက္ က ညႊန္းလိုက္လို႔ ပါ။ ေယာက်ၤား လွကြ်န္း က ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္ဘူး တဲ႔ ဖိလစ္ပိုင္ကားေလး HEAVENLY TOUCH ကို ညီက ျမန္မာမႈျပဳ ထားတာလား ? မဟုတ္ရင္လည္း စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္ ။

    ReplyDelete
  11. အားေပးလွ်က္ပါ

    ReplyDelete
  12. အားေပးေနပါတယ္ ညီငယ္ေရ

    ReplyDelete
  13. အားေပးေနပါတယ္ ညီေလးေရ

    ReplyDelete
  14. just try on
    i alway like your story
    and read dail
    please try to write

    ReplyDelete
  15. Bro ႀကီး.. က်​ေတာ္​ ႐ွိတယ္​.. xD
    😄

    ReplyDelete
  16. Bro ႀကီး.. က်​ေတာ္​ ႐ွိတယ္​.. xD
    😄

    ReplyDelete
  17. ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလးလိုးေပးမယ္ ေနျပည္ေတာ္ တပ္ကုန္းကပါ Top ပါ
    09253321171 viber လည္းသံုးတယ္

    ReplyDelete
  18. ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလးလိုးေပးမယ္ ေနျပည္ေတာ္ တပ္ကုန္းကပါ Top ပါ
    09253321171 viber လည္းသံုးတယ္

    ReplyDelete